اخبار داغ

عضو کمیسیون قضایی مجلس در گفت‌وگو با دانا:

قوه قضائیه در برخورد با متخلفان جناح و حزب افراد را در نظر نمی‌گیرد

قوه قضائیه در برخورد با متخلفان جناح و حزب افراد را در نظر نمی‌گیرد
نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت: برای قوه قضاییه تفاوتی ندارد که دانه‌درشت‌ها از کدام مجموعه باشند و با شناختی از آیت الله رئیسی دارم معتقدم قطعاً تفکر و حزب و جناح افراد برای ایشان مهم نیست.
[

حجت‌الاسلام سید محمد موحد، نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس در گفت‌وگو با شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ درباره برخورد فراجناحی قوه قضائیه با دانه‌درشت‌ها از هر جناح و با هر کسوتی، اظهار کرد: بنده معتقدم یکی از وظایف اصلی قوه قضاییه و تمام دستگاه‌های نظام اسلامی، برخورد با کسانی است که با هر دیدگاه و تفکری و از هر جناح و حزبی به بیت‌المال دست‌درازی می‌کنند.

, حجت‌الاسلام سید محمد موحد، نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس در گفت‌وگو با شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ , حجت‌الاسلام سید محمد موحد, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد: سلامت نظام مستلزم این است که قوه قضاییه در زمینه مقابله با دانه‌درشت‌ها تمام قد ورود پیدا کند و تمام دستگاه‌ها از قوه قضاییه حمایت کنند.

,

نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس تأکید کرد: برای قوه قضاییه و رئیس دستگاه قضا تفاوتی ندارد که دانه‌درشت‌ها از کدام مجموعه باشند و با شناختی از آیت الله رئیسی دارم معتقدم قطعاً تفکر و حزب و جناح افراد برای ایشان مهم نبوده و عمل به وظیفه دینی برای ایشان مهم است.

,

, ,

حجت‌الاسلام موحد در خاتمه اظهاراتش با تصریح بر این نکته که و باید آیت‌الله رئیسی را در حوزه مقابله با فساد مدد و همراهی کنیم، خاطرنشان کرد: دستگاه قضا تاکنون عملکرد مثبتی داشته است و انتظار مردم و جامعه نیز همین است که قوه قضاییه عملکرد مثبتی در امر برقراری عدالت و مبارزه فراجناحی با فساد دانه درشت ها داشته باشد.

,


انتها پیام/ا

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه