اخبار داغ

محکومیت شرکت مهندسی بتن در حق شاکی و دولت در گلستان

محکومیت شرکت مهندسی بتن در حق شاکی و دولت در گلستان
شرکت مهندسی بتن ساختمان در تعزیرات حکومتی گرگان به جزای نقدی در حق شاکی خصوصی و صندوق دولت محکوم شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما، حسین نجف زاده مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گلستان در گفتگو با خبرنگاران، گفت: حسب شکایت  شاکی خصوصی و گزارش سازمان صنعت، معدن و تجارت علیه  یک شرکت مهندسی، مبنی بر عدم  کیفیت بتن تحویلی برای سقف ساختمان به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,
وی افزود: پرونده به شعبه  سوم بدوی تعزیرات حکومتی گرگان ارجاع و در جریان رسیدگی قرار گرفت و شعبه مذکور پس از احضار متهم و رسیدگی‌های قانونی لازم، بر اساس شواهد و قرائن موجود و استعلام از کارشناس رسمی دادگستری تخلف را محرز دانسته و با استناد به ماده ۳ و ماده ۲ قانون تعزیرات حکومتی  به پرداخت مبلغ سیصد میلیون ریال جزای نقدی در حق شاکی خصوصی و مبلغ پانصد میلیون ریال در حق صندوق دولت محکوم کرد.
,
 
,
عضو شورای قضائی استان همچنین گفت: پرونده موصوف پس از تجدید نظرخواهی در شعبه اول تجدید نظر مرکز استان مجدد مورد رسیدگی قرار گرفت و رای صادره  عیناً  تائید شد.
,
 
,
وی در خاتمه از مردم ولایتمدار استان درخواست کرد تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی، صنفی و غیره موضوع را حضوری و یا از طریق تلفن ۱۳۵ و یا سامانه اینترنتی ۱۳۵ به تعزیرات حکومتی و یا با تلفن ۱۲۴ به سازمان صنعت معدن و تجارت استان گزارش نمایند. 
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه