اخبار داغ

معاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

۵۰ واحد در شهرک دام چگنی احیا می‌شود

۵۰ واحد در شهرک دام چگنی احیا می‌شود
شاکرمی گفت: ۵۰ واحد در شهرک دام چگنی با حمایت صندوق کارآفرینی امید احیا خواهد شد و ظرفیت این شهرک را کامل خواهیم کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، حاتم شاکرمی ظهر امروز در بازدید از شهرک دام شهرستان چگنی اظهار داشت: واحدهای شهرک دام شهرستان چگنی و واحدهای غیر فعال با حمایت صندوق کارآفرینی امید کشور احیا با تمام ظرفیت فعال خواهند شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی افزود: منابع مالی مورد نیاز جهت افزایش و بهره‌برداری از ظرفیت کامل واحدهای شهرک دام چگنی از محل منابع صندوق کار آفرینی امید تا پایان سال تامین خواهد شد.

,

معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: در حال حاضر شهرک دام شهرستان چگنی با ظرفیت ۳۰ درصد فعال است که با حمایت صندوق کارآفرینی امید ظرفیت آن کامل خواهد شد.

,

وی بیان کرد: ۳۵ درصد از واحدهای شهرک دام مشکل سرمایه در گردش و ۱۶ واحد مشکل سرمایه ثابت دارند که در مجموع ۵۰ واحد در این شهرک با حمایت صندوق کارآفرینی امید احیا خواهد شد و ظرفیت این شهرک را کامل خواهیم کرد.

,

شاکرمی گفت: شهرک دام از جهت خدمات فنی مشکلی ندارد و خوشبختانه این شهرک در موقعیت زمانی خوبی قرار دارد و فاصله کمی با شهرستان های اطراف و کارخانه شیر دارد که برای ارائه خدمات و رساندن محصولات این شهرک به کارخانه‌های لبنی کمترین زمان ممکن طی خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه