اخبار داغ

رئیس اداره ورزش و جوانان کوهدشت:

تیم والیبال "لکدانه نورعلی" به مسابقات لیگ یک والیبال کشور اعزام شد

تیم والیبال "لکدانه نورعلی" به مسابقات لیگ یک والیبال کشور اعزام شد
رشیدیان با اشاره به اینکه کوهدشت سرشار از استعدادهای ورزشی است، گفت: تیم والیبال «لکدانه نورعلی» به مسابقات لیگ یک والیبال کشور اعزام شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نعمت اله رشیدیان در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: تیم لکدانه نورعلی کوهدشت به‌منظور شرکت در مسابقات زیرگروه لیگ یک والیبال کشور، کوهدشت را به مقصد میان‌دورود ساری ترک نمود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی افزود: این تیم که حدود سه ماه از اخذ سهمیه آن می‌گذرد تابه‌حال، چهار اردوی تدارکاتی را در شهرهای کوهدشت، بابل و خرم‌آباد برگزار کرده است.

,

رئیس اداره ورزش و جوانان کوهدشت با اشاره به اینکه اردوهای آمادگی باکیفیت مطلوبی برگزارشده است، عنوان کرد: کرونا تهدیدی بود که به فرصت تبدیل شد، این دوران یک فرصت طلایی برای نشان دادن قابلیت‌های تیم‌های نو پا است که امیدواریم این تیم درخشش مطلوبی را به نمایش بگذارد.

,

وی تصریح کرد: تیم والیبال لکدانه نورعلی کوهدشت با مدیرعاملی «صمد نورعلی» که خود عضو سابق تیم ملی والیبال بوده، صفرتا صد این تیم را به نحو احسن و دلسوزانه مدیریت نموده و هزینه‌های جاری آن را پرداخت کرده است، تنها نماینده لرستان در این دوره از مسابقات می‌باشد، برای این تیم که دارای انگیزه و توان جسمانی قوی است، آرزوی موفقیت راداریم.

,

رشیدیان گفت: کوهدشت از پراستعدادترین شهرهای کشور در ورزش به خصوص در رشته والیبال به شمار می‌رود به‌طوری‌که ورزشکاران مطرحی هم چون محمد سلیمانی، رضا صفایی، دهوند و … همه اهل این شهرستان بوده‌اند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه