اخبار داغ

در نشست پلیس راهور و بهشت زهرا (س) مطرح شد؛

تلاش برای ایجاد حداقل محدودیت‌ها در روزهای پایانی سال

تلاش برای ایجاد حداقل محدودیت‌ها در روزهای پایانی سال
جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: رویکرد پلیس راهور و سازمان بهشت زهرا (س) ایجاد حداقل محدودیت‌ها و حداکثر رضایتمندی شهروندان برای روزهای پایانی سال است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ موسوی پور، جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با حضور در سازمان بهشت زهرا (سلام الله علیها) در خصوص روزهای پایانی سال ۱۳۹۹ و چگونگی برنامه ریزی و تعیین تکلیف با توجه به شرایط کرونایی کشور با سعید خال مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) دیدار و هم اندیشی کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
سرهنگ موسوی پور، جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در نشستی که با حضور رؤسای کلانتری‌ها و مراکز پلیس راهور تهران بزرگ در سازمان بهشت زهرا (س) برگزار شد، تصریح کرد: امسال با توجه به تجربه موفق سال گذشته سازمان بهشت زهرا (س) پیش بینی‌های لازم صورت گرفته و با همکاری فشرده‌ای که بین دو مجموعه پلیس راهور و بهشت زهرا (س) در سالهای اخیر تعریف شده است، در صدد ایجاد حداقل محدودیت‌ها با سطح بالای رضایتمندی شهروندان هستیم.
,
 
,
جانشین پلیس راهور تهران بزرگ با ارزشمند خواندن همکاری تنگاتنگ پلیس و مدیریت سازمان بهشت زهرا (سلام الله علیها) به ویژه در سالهای اخیر در پنج شنبه و جمعه‌های پایان سال گفت: این هماهنگی‌ها و همدلی‌ها در نهایت به نفع شهروندان است و مدیریت بهشت زهرا (س) تسهیل تردد و دسترسی همراه با آرامش شهروندان را برای روزهای پایانی سال، هدف اصلی خود تعریف کرده است.
,
 
,
در ادامه سعید خال، مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (سلام الله علیها) با اشاره به همکاری خوب پلیس راهور تهران بزرگ و شهرداری تهران به ویژه سازمان بهشت زهرا (سلام الله علیها) در سال‌های اخیر گفت: ما با تمام وجود به پلیس و زحمات این عزیزان اذعان داریم و می‌دانیم که همکاری با پلیس موجب خدمت صادقانه و کسب رضایتمندی شهروندان خواهد بود.
,
 
,
مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) گفت: تجربه موفق سال گذشته و اطلاع رسانی به موقع و همکاری گسترده و بی نظیر مردم در روزهای پایانی سال ۱۳۹۸ که در حافظه تاریخی بهشت زهرا (س) ثبت و ضبط شد، نشان داد که رفتار و عملکرد صادقانه با مردم حتماً پاسخ می‌دهد و شهروندان نیز در مواقعی که لازم است، همکاری می‌کنند.
,
 
,
به گفته مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) مجهز شدن همه راه‌های ارتباطی در سازمان بهشت زهرا (س) به تابلوهای اطلاع‌رسانی، دوربین‌های مدار بسته هوشمند، و اهتمام ویژه در حوزه هوشمند سازی در سال‌های اخیر نشان از ضرورت دغدغه مندی مدیریت بهشت زهرا (س) در خصوص تدابیر ترافیکی در این محدوده حساس دارد.
,
 
,
وی با تاکید بر برگزاری این نشست در روزهای ابتدایی بهمن ماه به اهمیت موضوع برنامه ریزی و هم اندیشی در این خصوص پرداخت و از کار گروههای تخصصی خواست تا با تشکیل جلسات منظم به برنامه ریزی در این خصوص بپردازند.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه