اخبار داغ

معاون رسانه‌ای ستاد امر به معروف خراسان شمالی:

هدف فیلم «بانوی بهشت» تفرقه‌افکنی بین شیعیان است/ تحریف تاریخ با بودجه‌های مجهول

هدف فیلم «بانوی بهشت» تفرقه‌افکنی بین شیعیان است/ تحریف تاریخ با بودجه‌های مجهول
حجت الاسلام مرتضی رستم پور گفت: هدف فیلم هایی نظیر "بانوی بهشت" که افرادی معلوم الحال با استفاده از بودجه هایی مجهول از سرویس های مختلف تهیه می کنند، تفرقه افکنی در بین فرق شیعه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام مرتضی رستم پور، معاون رسانه، فرهنگ سازی آموزش ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصر اترک اظهار کرد: معتقدم هدف اصلی ساخت این فیلم چیزی فراتر از تفرقه بین شعیه و سنی بلکه تفرقه بین فرق شعیه و فروپاشی شیعه از درون است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  , عصر اترک,

وی متحد کردن فرقه ها و نحله های انحرافی را از دیگر اهداف پنهان این فیلم عنوان کرد و افزود: سازندگان این فیلم با استفاده از به روز ترین و متخصص ترین افراد در حوزه فیلم سازی ، اثری با کیفیت آماده کرده اند که هدف آن در ظاهر اثبات شهادت حضرت زهرا(س) است اما در واقع زیر سئوال بردن این واقعه است.

حجت الاسلام رستم پور تصریح کرد: اگر فیلم «بانوی بهست» را به عنوان یک مستند تاریخی بپذیریم در حقیقت این اثر به یکی از بزرگترین موضوعات تاریخ بشریت با استناد به قول های ضعیف پرداخته است که به لحاظ تاریخی نه تنها اثبات نشده بلکه رد هم شده است.

وی تولید و انتشار چنین آثاری را تحریف تارخ برشمرد و گفت: سازندگان این فیلم افرادی معلوم الحال هستند که با استفاده از بودجه هایی مجهول از سرویس های مختلف در تلاش برای فروپاشی شیعه از درون هستند.

وی خاطرنشان کرد: قطعا تولید و نمایش چنین آثاری، نفرت نسبت به تاریخ و مباحث تاریخی را در جامعه مخاطبان از هر آیین و مذهبی ایجاد می کند.

,
,
,
,
,
,
,



انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه