اخبار داغ

فتاح در آیین آفتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی بنیاد مستضعفان:

حضور بنیاد مستضعفان در بورس نشانه مردمی‌بودن و شفاف‌بودن است/ رقیب دولت و بخش خصوصی نیستیم

حضور بنیاد مستضعفان در بورس نشانه مردمی‌بودن و شفاف‌بودن است/ رقیب دولت و بخش خصوصی نیستیم
رئیس بنیاد مستضعفان گفت: ۳۵ شرکت ما در بورس فعال است و تعدادی دیگر از شرکت های ما نیز در آستانه ورود به بورس هستند و این نشان می دهد که بنیاد به سمت مردمی تر شدن و شفاف تر شدن قدم بر می دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما؛ پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان ظهر امروز پنجشنبه 9 بهمن ماه در آیین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه های محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: در سیل گلستان تمام سیمان مورد نیاز سیل زدگان را بنیاد مستضعفان تامین کرد و بیمارستان بسیار خوبی در شهرستان مراوه تپه استان گلستان افتتاح می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

فتاح افزود: 35 شرکت ما در بورس فعال است و تعدادی دیگر از شرکت های ما نیز در آستانه ورود به بورس هستند و این نشان می دهد که بنیاد به سمت مردمی تر شدن و شفاف تر شدن قدم بر می دارد.

,

وی اشاره کرد: در راستای شفاف سازی ما تمام مالیات ها را می دهیم و زیرمجموعه های ما جزو مودیان خوش حساب هستند و هر سال هم تسویه حساب مالی می گیریم.

,

رئیس بنیاد مستضعفان تاکید کرد: بریز و بپاش ها و مصرف های غیر متعارف در بنیاد مستضعفان نداریم چون نام مستضعفان روی این بنیاد است و مکتب امام و رهبری را باید در این سازمان ترویج کنیم.

,

نظارت پذیر هستیم

, نظارت پذیر هستیم,

فتاح با بیان اینکه ما نظارت پذیر هستیم، یادآور شد: تمامی شرکت های ما توسط بهترین موسسات حسابرسی می شوند، ما درب های نظارت را به روی سازمان بازرسی کل کشور و مجلس باز کردیم و حراست ما فعال است و معتقدیم همه زیر مجموعه ما باید نظارت بشوند.

,

وی ادامه داد : قرار نیست ما جای دولت را بگیریم، دولت جای خود را دارد، همچنین ما رقیب بخش خصوصی نیستیم و هر جا احساس کنیم بخش خصوصی به میدان آمده ما کنار می کشیم.

,

100 هزار فقره اسناد ششدانک به مردم واگذار شد

, 100 هزار فقره اسناد ششدانک به مردم واگذار شد,

این مقام مسئول تاکید کرد: گروههای جهادی ما بسیار فعالند و چندین هزار گروه نیز به بنیاد علوی وصل شده اند، رژیم غاصب پهلوی بسیاری از اراضی مردم را غصب کرده بود اما این اراضی با اذن رهبری به مردم واگذار شده و 100 فقره اسناد ملکی شش دانگ در بنیاد علوی به مردم واگذار شده است.

,

فتاح با تشکر از قوه قضاییه گفت: این قوه با تشکیل شعبه ویژه و رسیدگی به پرونده ها در اقدامات بنیاد تسریع ایجاد کرده و ما در پرونده هایی که محکوم شدیم تابع بودیم اما در گرفتن حق بنیاد که متعلق به مستضعفان است، جدی هستیم.

,

انعکاس اخبار بنیاد مستضعفان تقویت شود

, انعکاس اخبار بنیاد مستضعفان تقویت شود,

رئیس بنیاد مستضعفان خاطرنشان کرد : همکاری ما با صدا و سیما خوب است، بایستی تمام اقدامات بنیاد در معرض دید مردم قرار گرفته شود، البته معتقدم که بنیاد در این زمینه ضعف دارد و بایستی خود در زمینه همکاری با صدا وسیما، خبرگزاری ها، سایت‌های خبری و فضای مجازی تقویت کند.

,

فتاح با اتقاد شدید از ترامپ گفت: رئیس جمهور خبیث آمریکا ماه گذشته، ما و هکاران بنیاد را برای سومین بار تحریم کرد، این برای اینست که ما به داد مردم رسیده ایم و افتخار ما اینست که توسط قاتل شهید سلیمانی تحریم شده ایم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه