اخبار داغ

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی:

مجاهدت در جنگ روایت ها نیازمند پیش قراولی است

مجاهدت در جنگ روایت ها نیازمند پیش قراولی است
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، گفت: مجاهدت در جنگ روایت ها نیازمند پیش قراولی است، همانگونه که شهید حاج قاسم سلیمانی خودش را سرباز نامید، ما نیز باید سرباز این میدان باشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ۸دی،حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی عصر امروز در آیین اختتامیه نخستین جشنواره رسانه‌ای «حبیب» ویژه هیئت‌ها و تشکل‌های دینی و مذهبی استان گیلان در انزلی با عرض خداقوت به فعالان این عرصه در دیار میرزا کوچک، گفت: باید از ظرفیت رسانه ها برای انعکاس فعالیت های دینی و مکتبی استفاده کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ۸دی,
وی افزود: امروز در جنگ روایت ها قرار داریم و تحریف ابزار دشمن در جنگ روایت ها است.
,
 
,
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی ادامه داد: اگر تحریف ها مؤثر واقع شود، تحریم ها نیز اثرگذار خواهد بود و گره های بزرگ بیشتر نمایان می شود.
,
 
,
حجت الاسلام قمی بیان کرد: در روزهای شیوع بیماری منحوس کرونا با وجود همه مصائب و گرفتاری ها شاهد تبدیل تهدیدها به فرصت ها بر محور ولایت بودیم.
,
 
,
وی با اشاره به شما مجاهدت فعالانه در نبرد پیچیده و جنگ نابرابر با ویروس منحوس کرونا، افزود: این همه مجاهدت هایی که مکتبی ها در طول این ایام انجام داده اند باید خوب روایت شود تا در مسیر تعالی و تمدن جامعه بتواند مؤثر واقع شود.
,
 
,
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه مجاهدان واقعی کسانی هستند که در اوج اخلاص، ضرورت مجاهدت در جنگ روایت ها را اولویت خود می دانند، گفت: مجاهدت در جنگ روایت ها نیازمند پیش قراولی است، همانگونه که شهید حاج قاسم سلیمانی خودش را سرباز نامید، ما نیز باید سرباز این میدان باشیم.
,
 
,
وی برگزاری جشنواره های رسانه ای مانند «حبیب» را نوعی پیشگامی و پیش قراولی به تأسی از سرباز دشت کربلا «حبیب بن مظاهر» دانست و خاطرنشان کرد: باید این اقدامات تقویت شود و توسعه یابد تا در جنگ روایت ها نیز پیروز میدان باشیم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه