اخبار داغ

رئیس اداره استاندارد ملایر خبر داد؛

اجرای الکترونیکی طرح پرسشگری استاندارد در ملایر

اجرای الکترونیکی طرح پرسشگری استاندارد در ملایر
داریوش خالقی گفت: طرح پرسشگری استاندارد به صورت الکترونیکی با عنوان یک طرح کشوری در استان همدان در بهمن ماه اجرایی می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر همدان، داریوش خالقی رئیس اداره استاندارد شهرستان ملایر در گفت‌وگو با خبرنگار عصر همدان؛ اظهار کرد: در راستای آشنایی بیشتر مردم با مقوله مهم استاندارد که تامین کننده امنیت ، سلامت و ایمنی مردم و جامعه است اجرای طرح پرسشگری از مردم و اخذ نظر شهروندان در خصوص آشنایی با فعالیت ها و عملکرد استادارد به صورت سراسری اجرا می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی با بیان اینکه با اشاره به اینکه یکی از شاخص های ارزیابی عملکرد سازمان ملی استاندارد ایران ، میزان رشد اعتماد عمومی و بهبود نگرش و رفتار مردم نسبت به استاندارد است افزود: با توجه به تاکید سازمان امور اداری استخدامی کشور بر اجرای این شاخص در سالجاری علیرغم محدودیت های ناشی از شیوع کرونا این طرح اجرا می‌شود.

,

رئیس اداره استاندارد شهرستان ملایر بیان کرد: طرح پرسشگری درخصوص سنجش میزان اعتماد و نگرش مردم به استاندارد به صورت الکترونیکی انجام خواهد شد و در راستای انجام این مهم ، سامانه طرح پرسشگری افزایش میزان اعتماد عمومی و بهبود نگرش و رفتار مردم نسبت به استاندارد از تاریخ ۱۱ لغایت ۱۶ بهمن ماه در دسترس عموم مردم خواهد بود.

,

وی تصریح کرد: در این طرح مخاطبین به تعداد ۱۶ سوال از پیش طراحی شده در خصوص موضوعات مختلف مرتبط با استاندارد که به صورت ۵ گزینه ای طرح شده پاسخ می دهند .

,

خالقی اضافه کرد:با توجه به درجه اهمیت نتایج نظرسنجی در پایش و بررسی عملکرد سازمانها و همچنین انعکاس نظر مخاطبان و ذینفعان و بهره برداری از آن در راستای تحقق بهینه اهداف سازمانی از مردم استان تقاضا می‌شود با مراجعه به آدرس http://hamedan.isiri.gov.ir/portal/home و تکمیل فرم پرسشنامه مذکور اداره کل استاندارد استان را در اجرای بهینه امور استاندارد سازی در سطح استان بیش از پیش یاری کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه