اخبار داغ

آخرین وضعیت کرونایی دو شهرستان بحرانی استان یزد؛

شناسایی ۵۲ مورد ابتلا به بیماری کرونا در ابرکوه/ ثبت رکورد ۱۰ مبتلا در بافق

شناسایی ۵۲ مورد ابتلا به بیماری کرونا در ابرکوه/ ثبت رکورد ۱۰ مبتلا در بافق
سلمانی مسئول روابط عمومی دانشگاه شهید صدوقی یزد بیان کرد: طی ۴۸ ساعت ۵۲ مورد ابتلا به بیماری کرونا مثبت در شهرستان ابرکوه شناسایی کرده ایم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابراهیم سلمانی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، در مورد وضعیت قرمز کرونا در شهرستان ابرکوه گفت: طی ۴۸ ساعت ۵۲ مورد ابتلا به بیماری کرونا مثبت در شهرستان ابرکوه شناسایی کرده ایم که ۴۷ نفر از آنها در مراحل ابتدای بیماری شناسایی شدند که بستری نشده اند.  

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا،,
 
,
مسئول روابط عمومی دانشگاه شهید صدوقی یزد افزود: افرادی که شناسایی و پایش شدند تحت مراقبت و ایزوله هستند. همچنین تمام افراد مشکوکی که با فرد مبتلا ارتباط داشته اند باید در قرنطینه خانگی بمانند و دستورالعمل ها را رعایت کنند تا وضعیت آنها مشخص شود.
,
 
,
وی ادامه داد:میانگین رعایت دستورالعمل های بهداشتی در  استان ۷۴درصد است و کمترین میزان عمل به دستورالعمل های بهداشتی را میبد با ۶۹ درصد، مهریز با ۷۰ درصد و ابرکوه با ۷۱ درصد دارند.
,
 
,
سلمانی خاطرنشان کرد: در شهرستان بافق هم در یک روز ۱۰ نفر مبتلا به بیماری کرونا شناسایی شده و این عدد به صورت قابل ملاحظه ای افزایش داشته است و همچنین تیمی از معاونت بهداشتی دانشگاه شهید صدوقی برای انجام آزمایش ها اعزام شده اند.
,
 
,
مسئول روابط عمومی دانشگاه شهید صدوقی یزد عنوان کرد: در طرح شهید سلمانی خانواده هایی که مبتلا به بیماری کرونا هستند شناسایی می شوند و تمام آزمایش ها  و هزینه ها آن رایگان است. درحال حاضر طرح شهید سلیمانی باعث جلوگیری از ابتلا بیشتر این بیماری شده و وضعیت در حال کنترل است و امیدواریم مردم هم تمام دستورالعمل ها را رعایت کنند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه