اخبار داغ

نماینده کاشمر در مجلس:

حذف دلار 4200 تومانی صدای آقازاده‌ها را درآورد

حذف دلار 4200 تومانی صدای آقازاده‌ها را درآورد
حجت‌الاسلام نیکبین با اشاره به ناراحتی رئیس جمهور از حذف دلار 4200 تومانی که موجب رونق رانت و فساد در بین آقازاده‌ها شده بود گفت: 28 میلیارد دلار از 40 میلیارد دلار ارز دولتی تخصیص داده شده به افراد طی 7 سال گذشته، وضعیت مشخصی نداشته و قطعا پای رانت و فساد ارزی در میان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام جواد نیک‌بین، نماینده مردم کاشمر، خلیل‌آباد، بردسکن و کوهسرخ در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با صبح‌توس، با بیان اینکه جزای فساد وابسته به جایگاه اجتماعی نیست  اظهار داشت: فساد در هر جایگاه، سطح و فردی که باشد ولو نماینده مجلس یا برادر رئیس‌جمهور، باید توسط قوه قضاییه محکوم شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح‌توس,

کاهش اعتماد مردم به نظام در پی بازتاب منفی فساد در دولت

, کاهش اعتماد مردم به نظام در پی بازتاب منفی فساد در دولت, کاهش اعتماد مردم به نظام در پی بازتاب منفی فساد در دولت,

وی با اشاره به بازتاب منفی گسترده فساد در دولت در بین جامعه و کاهش سطح اعتماد مردم به نظام اقتصادی افزود: افراد مسئول در نظام جمهوری اسلامی منتخب مردمی هستند لذا هر کدام از مسئولان در هر رده و سمتی مرتکب جرم و فساد در سیستم دولتی شوند بایستی اشد مجازات برای آنان در نظر گرفته شود.

,

نماینده مردم کاشمر در مجلس شوای اسلامی با توجه افزایش آمار فساد و رانت در خانواده‌های مسئولان دولتی و برخی وزیران در دوره‌های قبل گفت: آب از سرچمشه گل‌آلود است و تا زمانی که در برخورد با رانت و فساد خانواده‌های دولتی بزرگ‌تر مراعات صورت گیرد، نمی‌توان ریشه فساد را در بدنه دولت خشکاند.

,

وی افزود: برخی از مسئولان بلندپایه در کشور که شأن مسئولیت نظام جمهوری اسلامی ایران را رعایت نمی‌کنند، فرزندان و بعضاً برادرزاده‌های آنان در فسادهای کلان دستگیر شده‌اند و جالب اینجاست که آن مسئول بلندپایه در دفاع از این آدم فاسد سخنرانی کرده و قوه قضائیه را محکوم به سیاسی‌کاری می‌کند.

, .,

نیک‌بین با بیان اینکه اگر حجت‌الاسلام رئیسی بنا بر سیاسی‌کاری داشت باید بعد از انتخابات ۱۳۹۶ خیلی از همین آقایان را بازداشت می‌کرد که بنا به مصالح نظام فعلاً بازداشت نشده‌اند، اذعان کرد: شاید خیلی از افراد رده بالا در بدنه دولت مرتکب فساد شده باشند ولی مصلحت نظام حکم میکند تا پایان این دوره ریاست جمهوری بعضی‌‌ها دورهایشان را بزنند.

, .,

حذف دلار 4200 تومانی صدای آقازاده‌ها را درآورد

, حذف دلار 4200 تومانی صدای آقازاده‌ها را درآورد, حذف دلار 4200 تومانی صدای آقازاده‌ها را درآورد, حذف دلار 4200 تومانی صدای آقازاده‌ها را درآورد,

وی با اشاره به ناراحتی رئیس جمهور از حذف دلار ۴۲۰۰ تومانی که موجب رونق رانت و فساد در بین آقازاده‌ها شده بود افزود: در طول۷ سال گذشته نزدیک به ۴۰ میلیارد دلار ارز دولتی توسط دولت به افراد تخصیص داده شده است که از این مقدار تنها ۱۲ میلیارد دلار آن صورت‌حساب دارد و ۲۸ میلیارد دلار آن صورت وضعیت ندارد.

, .,

عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه ۲۸ میلیارد دلار رقمی برابر با بودجه یک سال کشور است، تشریح کرد: ۸ میلیارد دلار را اگر ضرب‌در قیمت روز دلار در بازار کنیم رقمی بالغ‌بر ۱۶۰ هزار میلیارد تومان به دست می‌آید که قرار بوده در سال جاری ۱۶۰ هزار میلیارد تومان خرج نهاده‌های دامی و دارو شود، و این در صورتی است که اگر در زمینه نهاده دامی بودجه تخصیص داده می‌شد وضعیت گرانی گوشت، مرغ و محصولات دامی اینگونه نبود.

,

وضعیت پیگیری ۲۸ میلیارد دلار ارز دولتی نامشخص است

, وضعیت پیگیری ۲۸ میلیارد دلار ارز دولتی نامشخص است, وضعیت پیگیری ۲۸ میلیارد دلار ارز دولتی نامشخص است,

وی با بیان اینکه آمار داریم نهایت پولی که خرج نهاده‌های دامی در کل کشور شده ۱۰ هزار میلیارد تومان است که تا ۱۶۰ هزار میلیارد تومان فاصله زیادی دارد، تأکید کرد: دولت باید پاسخ بدهد که ارز ۴۲۰۰ را به چه افرادی داده و این افراد در کجا هزینه کرده‌اند که یکی از محل‌های اصلی خرج این ارز در نهاده‌های دامی و دارو است.

, .,

حجت‌الاسلام نیک‌بین با اشاره به اینکه آمار داده‌اند که برای دارو 30 هزار میلیارد تومان هزینه شده و الباقی آن باید خرج نهاده‌های دامی شده است، بیان کرد: بر اساس بررسی‌ها و تحقیقاتی که شده به‌عنوان‌مثال در شهرستان‌های کاشمر و کوهسرخ کلاً ۱۰ میلیارد تومان نهاده دامی توزیع شده است، اگر هر شهرستانی را ۱۰ میلیارد تومان در نظر بگیریم برای ۸۰۰ شهرستان در کل کشور رقم ۸ هزار میلیارد تومان می‌شود که ۱۲۲ هزار میلیارد تومان الباقی سهم نهادهای دامی مشخص نیست کجا هزینه شده است.

, .,

اختلاف مجلس و رئیس‌جمهور به دلیل دروغ‌های دولت به مردم است

, اختلاف مجلس و رئیس‌جمهور به دلیل دروغ‌های دولت به مردم است, اختلاف مجلس و رئیس‌جمهور به دلیل دروغ‌های دولت به مردم است,

وی با تأکید بر اینکه اختلاف ما با دولت روحانی در قیمت ارز نیست بلکه در دروغ گفتن به مردم است، افزود: به مردم می‌گویند که می‌خواهیم قیمت ارز را به ۱۱ هزار تومان برسانیم و این در صورتی است که در خود لایحه بودجه تبصره ۴ بند دال ملاک تبدیل ارز را نرخ بازار گذاشته‌اند.

,  , .,

نماینده کاشمر در مجلس در پایان خاطرنشان کرد: رئیس‌جمهور هر فردی که بخواهد در زمینه عدم حسابرسی دولت صحبت کند را بایکوت خبری می‌کند و علیه این فرد تبلیغات وسیعی راه می‌اندازد ولی مردم بدانند، محکم پای حقوق تضییع شده مردم ایستاده‌ و به کمیسیون اصل ۹۰ شکایت کرده‌ایم و آن را پیگیری می‌کنیم.

, .,

انتهای پیام/

, /]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه