اخبار داغ

لیگ والیبال ترکیه| پیروزی یاران شریفی/ غفور امتیازآورترین بازیکن بورسا

لیگ والیبال ترکیه| پیروزی یاران شریفی/ غفور امتیازآورترین بازیکن بورسا
تیم هلیلیه که مرتضی شریفی ملی‌پوش ایرانی را در اختیار دارد، در هفته بیست و پنجم لیگ ترکیه موفق به شکست توکات شد و امیر غفور عنوان امتیازآورترین بازیکن دیدار بورسا اسپور با سولهان را به دست آورد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته بیست و پنجم لیگ والیبال ترکیه امشب (شنبه‌شب) پیگیری شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
تیم بورسا اسپور که امیر غفور ستاره ملی‌پوش ایرانی را در خدمت دارد، این هفته میهمان سولهان بود و سه بر یک مغلوب این تیم شد. بورسا در ست سوم ۲۵ بر ۲۲ به پیروزی رسید اما در ست های اول، دوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر ۱۸، ۲۵ بر ۱۵ و ۲۵ بر ۲۱ مغلوب حریف خود شد.
,
 
,
امیر غفور با کسب ۱۵ پوئن، عنوان امتیازآورترین بازیکن تیمش را به دست آورد که شامل ۱۳ حمله و ۲ دفاع بود.
,
 
,
بورسا با پذیرش این شکست، با ۱۷ امتیاز در رتبه پانزدهم قرار گرفت و سولهان نیز با ۲۷ امتیاز در جایگاه یازدهم جای گرفت.
,
 
,
همچنین در دیگر مسابقه این هفته، تیم هلیلیه که مرتضی شریفی دریافت‌کننده ملی‌پوش کشورمان را در اختیار دارد،‌ میزبان توکات بود و سه بر صفر به پیروزی رسید. یاران شریفی در سه ست متوالی و با امتیازهای ۲۵ بر ۱۹، ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۱۹ به پیروزی رسیدند تا با ۲۱ امتیاز در جایگاه دوازدهم قرار گیرند.
,
 
,
شریفی در این مسابقه ۱۱ امتیاز گرفت که شامل ۱۰ حمله و یک سرویس بود.
,
 
,
توکات نیز به رغم پذیرش این شکست، با ۳۲ امتیاز در رتبه نهم باقی ماند.
,
 
,
هفته هجدهم لیگ اسلوونی نیز امشب با دیدار آچه‌ها والی برابر تریگلاو پیگیری شد و یاران امیرحسین توخته بازیکن جوان ایرانی و آکو کریمی مربی این تیم، موفق به شکست سه بر صفر حریف شدند.
,
توخته در این مسابقه به دلیل مصدومیت دقایقی کمی به میدان رفت اما یاران او با کسب این پیروزی، با ۴۸ امتیاز صدرنشین ماندند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه