اخبار داغ

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز:

بالندگی ایران ریشه در خودباوری برگرفته از مکتب امام(ره) دارد/ تولید واکسن کرونا داعیه داران علمِ دنیا را مات کرد

بالندگی ایران ریشه در خودباوری برگرفته از مکتب امام(ره) دارد/ تولید واکسن کرونا داعیه داران علمِ دنیا را مات کرد
حجت الاسلام روحی یزدی گفت: سیره بنیانگذار انقلاب اسلامی به ما نشان داد که می توان مستقل زندگی کرد و کسی نمی تواند مقابل ما بایستد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز صبح امروز یکشنبه در آئین زنگ انقلاب که در دبیرستان ایثارگران ناحیه یک کرج برگزار شد، گفت: امروز در شرایطی چهل و دومین سالگرد از پیروزی انقلاب را پشت سر گذاشتیم که این حرکت بزرگ، روز به روز مقتدرتر و بالنده تر در عرصه جهانی نمایان شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
حجت الاسلام روحی یزدی افزود: ملت ایران طی ۴۲ سال تحت فشار و تحریم بودند، اگر چه تحریم حربه ای شاخص است اما ایران به واقع از همان ابتدای انقلاب تحریم بود اما فراز و فرود داشت و در تنگنا و مضیقه بودیم، این در حالی است که ملت ایران توانست با اتکا به خود و خودباوری موجبات بالندگی را فراهم کند.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه ملت ایران امروز مستقل، خودکفا و بدون اتکا به ابرقدرت ها روی پای خود ایستاده است و این خودباوری را کسی جز امام (ره) به ما نداد، اظهار داشت: امام پس از سالها تبعید و دوری از وطن پا با میهن گذاشت و به مردم اعتماد با نفس آموخت.
,
 
,
حجت الاسلام روحی یزدی با تاکید بر اینکه امروز علی رغم تحریم در دنیا حرف برای گفتن داریم، تصریح کرد: واکسن کرونای تولید ایران در دنیا حرف اول را می زند این در حالی است که کشورهای مدعی تولید واکسن با داعیه داری علم و فناوری از این مهم عاجز ماندند.
,
 
,
وی خودباوری ملت ایران را ریشه بالندگی ایران دانست و با تاکید بر اینکه امام (ره) این راه را به مردم یاد داد، گفت: سیره بنیانگذار انقلاب اسلامی به ما نشان داد که می توان مستقل زندگی کرد و کسی نمی تواند مقابل ما بایستد.
,
 
,
حجت الاسلام روحی یزدی در خاتمه با اشاره به اینکه مسئولین تربیت یافتگان مکتب امام هستند و دانش آموزان هم باید خود را برای اداره کشور در آینده آماده کنند، افزود: دانش آموزان باید از مکتبی که امام (ره)، رهبری و سردار سلیمانی به ما اموخت الگو بگیرند.
,
 
,
 
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه