اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی:

عدم اتکا به غرب و شرق مهم‌ترین شاخصه انقلاب ۵۷ بود/ دادرسی مظلومین توسط ایران خوشایند استکبار نیست

عدم اتکا به غرب و شرق مهم‌ترین شاخصه انقلاب ۵۷ بود/ دادرسی مظلومین توسط ایران خوشایند استکبار نیست
حجت الاسلام احمد رسولی گفت: انقلاب اسلامی ایران متکی به هیچکدام از قدرت های مادی غرب و شرق نبود در نتیجه با اتکا قدرت لایزال الهی و معنویت وعده داده شده توسط خداوند شکل گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ معاون هماهنگ کننده دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه البرز همزمان با دهه مبارک فجر در گفتگو با خبرنگار تیتریک، گفت: انقلاب اسلامی ایران متکی به هیچکدام از قدرت های مادی غرب و شرق نبود در نتیجه با اتکا قدرت لایزال الهی و معنویت وعده داده شده توسط خداوند شکل گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
حجت الاسلام احمد رسولی عدم اتکا به غیر را مهم ترین شاخصه انقلاب 57 دانست و افزود: جمهوری اسلامی برای دفاع از مظلوم شکل گرفت و انقلاب ارزش ها را بر ایران و جهان حاکم کرد، همچنین اسلام مسلمانان را مامور کرده است تا هر جا ندایی از مظلومی سر دهد از آن حمایت کنیم. 
,
 
,
این کارشناس سیاسی دادرس مظلومین بودن را شاخصه دوم انقلاب دانست و اظهار داشت: این شاخصه خوشایند استکبار نیست لذا همواره مقابله با ایران برخاسته اند، انقلاب ما با شاخصه های مذکور با تمام انقلاب های جهان متفاوت بوده و در عمل به اثبات رسیده است، قدرت درون زای معنویتو ایمان هم بر انی اقتدار افزوده است.
,
 
,
حجت الاسلام رسولی تصریح کرد: رهبری قیام 57 یک سیاستمدار مکاتب غربی نبود بلکه مجتهد جامع الشرایط بود و هیچ چیزی برای خود نخواست و وجود خود را وقف مردم کرد، ملت های جهان همواره از ارمان های جمهوری اسلامی حمایت کرده اند.
,
 
,
وی در خاتمه گفت: تعدی به ساحت یک مجتهد برای هر نظامی هزینه دارد و با توجه به اینکه امام(ره) در دل مردم نفوذ کرده بود، رژیم شاه جرات اقدام علیه ایشان را بعد از ورود به کشور نداشت زیرا هر کسی که خداترس باشد ترس وی در دل دیگران خواهد افتاد، امام(ره) حمایت خدا را داشت و موجب شد رعب و وحشت در دل دشمنان ایشان ایجاد شود.
,
 
,
 
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه