اخبار داغ

شهرام حبیب زاده :

راه اندازی ۲۰ مرکز پایش کرونا در اردبیل/ رسانه های بومی نقش موثری در مقابله با کرونا دارند

راه اندازی ۲۰ مرکز پایش کرونا در اردبیل/ رسانه های بومی نقش موثری در مقابله با کرونا دارند
رییس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: ۲۰ مرکز آزمایش سرپایی در تسریع پایش و شناسایی بیماران مشکوک کرونایی در سطح استان اردبیل تجهیز و راه اندازی شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از   سبلان ما شهرام حبیب زاده ظهر امروز در نشست با اصحاب رسانه  اظهار داشت: رسانه های بومی نقش مهمی در آرامش جامعه ایام کرونا داشتند و اگر نبود تلاش همه جانبه رسانه ها شاید امروز وضعیت جامعه به لحاظ شیوع کرونا آمار و وضعیت دیگری را نشان می داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان ما,

وی افزود: امروز اصلی ترین نقش را در ایجاد تامل بین جوامع بشری و فرهنگ سازی در تمامی عرصه را رسانه ها ایفا می کنند و رسانه ها در فرهنگ سازی رعایت پروتکل های بهداشتی به خوبی در طول این یکسال فعالیت کردند.

,

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل از خرید تجهیزات پزشکی برای اولین بار در استان اردبیل که از تجهیزات فوق پیشرفته و بسیار حیاتی برای جامعه پزشکی و استان اردبیل محسوب می شود خبرداد و گفت: دستگاه crrt و دستگاه پلاسما فرم برای تصفیه خون و تولید پلاسما از جمله دستگاه های خریداری در ماه های اخیر برای تجهیز بیمارستان های مرکزی استان اردبیل است.

,

وی با اشاره به اینکه در طول این یکسال توسط غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل از مجوز فعالیت و فروش ۱۷ تولید کننده محلول ضدعفونی کننده در سطح استان اردبیل خبرداد و گفت: با اخذ مجوز تولید کنندگان محلول ضدعفونی کننده در سطح استان موجب شد تا استان اردبیل زودتر از سایر استان های کشور و در سریع ترین زمان ممکن به خودکفایی و اشباع برسد.

,

حبیب زاده  ادامه داد: نظارت همه جانبه خوبی از سوی غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی در کارخانه جات مرتبط به غذا دارو صورت می گیرد و تاکنون هیچ مشکلی در این رابطه در کارخانجات استان اردبیل مشاهده نشده است.

,

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل با بیان اینکه ۲۰ مرکز آزمایش سرپایی در تسریع پایش و شناسایی بیماران مشکوک کرونایی در سطح استان اردبیل تجهیز و راه اندازی شده است افزود: آزمایشگاه های سرپایی فوری پایش و شناسایی بیماران مشکوک کرونایی بصورت ۲۴ ساعته در سطح استان اردبیل در ۲۰ مرکز آزمایشگاهی توسط افراد مجرب و متخصص انجام می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه