اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در استان یزد:

۴۰ خدمت کنگره شهدای یزد باید الگویی برای سایر استان‌ها شود

۴۰ خدمت کنگره شهدای یزد باید الگویی برای سایر استان‌ها شود
آیت الله ناصری یزدی نماینده ولی فقیه در استان یزد، گفت: اقدامات این دوره از کنگره شهدای یزد باید الگویی برای سایر یادواره ها و کنگره های مزین به نام شهدا در کشور باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت الله محمد رضا ناصری در گفت‌وگو با یزدرسا، با اشاره به اقدام شایسته استان در برگزاری این کنگره با محوریت خدمت رسانی گفت: اقدامات این دوره از کنگره شهدای یزد باید الگویی برای سایر یادواره ها و کنگره های مزین به نام شهدا در کشور باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

رئیس شورای سیاست گذاری دومین کنگره ملی ۴۰۰۰ شهید استان درالعباده و دارالعلم یزد کمک های نوع دوستانه و خیرخواهانه ای که در راستای این کنگره انجام می شود را ذخیره ای برای شهدا دانست و افزود: ثمره این اقدامات در جامعه هویدا و ذکر و نام شهدا نیز در بین خانواده ها تثبیت می‌شود.

,

وی با بیان اینکه اقدامات محرومیت زدایی با همکاری مردم و خیران استان انجام شده است، اظهار کرد: توفیقی است که همه ما بتوانیم با بهره برداری صحیح از سرمایه مان کارهایی انجام دهیم که منافع آن عمومی بوده و گره ای از کار نیازمندان بگشاید.

,

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با اشاره به چهل خدمت ارزشمند کنگره ملی شهدای استان، گفت: نام گذاری نوزادان به نام شهدا اقدام شایسته ای است که علاوه بر زنده کردن نام و یادشان برکات آن را داخل خانه ها می برد.

,

آیت الله محمد رضا ناصری همچنین با اشاره به طرح های سرکشی از خانواده شهدا، کمک به تحصیل و کمک به ازدواج آسان جوانان تصریح کرد: آمار بالای ازدواج در دوران کرونا نشان از کم شدن تشریفات غیرضروری است که امیدواریم پس از ریشه کن شدن کرونا این سنت حسنه ادامه داشته باشد تا جوانان به راحتی و به دور از تجملات زندگی خود را آغاز کنند.

,

گفتنی است؛ اجلاسیه نهایی دومین کنگره ملی ۴۰۰۰ شهید استان دارالعباده و دارالعلم یزد اسفند ماه امسال برگزار می شود.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه