اخبار داغ

به مناسبت دهه فجر انجام شد؛

کلنگ زنی پروژه احداث پمپ بنزین فاضل آباد+ تصاویر

کلنگ زنی پروژه احداث پمپ بنزین فاضل آباد+ تصاویر
پروژه احداث پمپ بنزین شهر فاضل آباد شهرستان علی آبادکتول با پیش بینی اعتبار ۴ میلیارد تومان همزمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، کلنگ زنی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما، مراسم کلنگ زنی پمپ بنزین شهر فاضل آباد در سومین روز از دهه مبارک فجر و با حضور حجت الاسلام قنبری امام جمعه فاضل آباد، سوخته سرایی فرماندار علی آباد کتول و جمعی از مسئولین ادارات، نهادها و خانواده معزز شهدا برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,
منصور خسروی شهردار فاضل آباد در این مراسم گفت: پروژه احداث پمپ بنزین فاضل آباد در زمینی به مساحت ۱۲۰۰ متر مربع جنب مرکز CNG این شهر و با پیش بینی اعتبار ۴ میلیارد تومان امروز کلنگ زنی شد.
,
 
,
وی با بیان اینکه برآورد ما بهره برداری از این پروژه در شهریور ماه سال آینده است، گفت: در صورت تصویب در شورای عالی سرمایه گذاری، برای اجرای این پروژه از ظرفیت سرمایه گذار بخش خصوصی نیز استفاده می کنیم.
,
 
,
خسروی همچنین با اشاره به دیگر پروژه های قابل افتتاح و کلنگ زنی شهرداری فاضل آباد در ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، اظهار کرد: در این ایام ۸ پروژه عمرانی با اعتباری بیش از ۵ میلیارد و ۶۴۰ میلیون تومان آماده افتتاح و کلنگ زنی است که از مجموع این پروژه ها ۹۰۰ خانوار بهره مند می شوند.
,
 
,
شهردار فاضل آباد در پایان سخنان خود از همکاری نماینده شهرستان در تجهیز این شهرداری به ادواتی همچون بیل بکو قدردانی کرد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه