اخبار داغ

استاندار خراسان رضوی:

۵۰۰ معدن در استان خراسان رضوی راکد است

۵۰۰ معدن در استان خراسان رضوی راکد است
معتمدیان گفت: از هزار معدن استان، ۵۰ درصد راکد است و در گام اول ۲۳ معدن را در استان با فراخوان به بخش خصوصی واگذار خواهیم کرد تا شاهد تحولی در این بخش باشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ محمدصادق معتمدیان، استاندار خراسان رضوی در جلسه جمع‌بندی سفر استانی به شهرستان نیشابور گفت: هدف از سفرهای استانی دیدار با مردم و مسئولین شهرستان‌ها است، هر‌چند به دلیل محدودیت‌های کرونایی امکان برنامه‌های جمعی را نداشته‌ایم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی افزود: باید از تمام ظرفیت‌های استان بتوانیم مطالبات به‌حق مردم عزیز را پیگیری کنیم و تا نتیجه نگرفته‌ایم موضوع را رها نکنیم. ویژگی این مسافرت‌ها این است که تیم فنی از یک ماه قبل در شهرستان حضور پیدا می‌کنند و مشکلات شهرستان و مردم را بررسی می‌کنند و بر روی مطالبات کار کارشناسی خواهد شد.

,

استاندار خراسان رضوی اظهار داشت: اولویت‌بندی و درنظرگرفتن محدودیت‌های مالی از ویژگی‌های این سفر است ولی نقطه برتری این جلسات تصمیم‌گیری است که قطعاً بخشی از نارضایتی‌های مردم همین مسائل و مشکلاتی است که ما از آن‌ها فرار می‌کنیم و ما سعی می‌کنیم با شناسایی و حل آن نارضایتی‌ها را کاهش دهیم.

,

معتمدیان اظهار داشت: مصوبات جنبه حقوقی و اجباری برای دستگاه‌ها دارد و مسئولینی در استان ابلاغ گرفته‌اند تا مشکلات رسیدن به مصوبات را برطرف کنند.

,

وی گفت: تلاش می‌کنیم تا شهرستان به جایگاه اصلی خود برسد و قطعاً این مصوبات، تصمیم‌های اولیه است و ما باید به سمت طرح توسعه شهرستان حرکت کنیم.

,

استاندار خراسان رضوی عنوان داشت: باید در پیشران‌های توسعه اقتصادی ورود کنیم تا اقدامات بزرگ و شایسته‌ای را داشته باشیم.

,

معتمدیان تأکید کرد: در استان ۶۰ نوع ماده معدنی داریم که می‌تواند باعث توسعه استان شود و این نیازمند ورود ما و استفاده از بودجه‌های کشوری برای شروع مطالعات معادن و اجرای آن هستیم.

,

وی اظهار داشت: از هزار معدن استان، ۵۰ درصد راکد است و در گام اول ۲۳ معدن را در استان با فراخوان به بخش خصوصی واگذار خواهیم کرد تا شاهد تحولی در این بخش باشیم.

,

استاندار خراسان رضوی تأکید کرد: به دلیل خشکسالی های اخیر، در خیلی از مناطق با چالش‌ها و بحران‌های جدی منابع آب روبرو هستیم و معقولانه نیست روش کشاورزی پیشین را تأکید کنیم، بنابر این گلخانه یکی از اولویت‌های ما در استان است که شاهد عقب‌افتادگی‌ جدی در آن هستیم.

,

معتمدیان تأکید کرد: تغییر الگوی کشت و حرکت به سمت گلخانه حرکتی جدی است و هزار‌ هکتار‌ گلخانه در استان توسعه یابد.

,

وی بیان داشت: مجتمع شهرک‌های‌ گلخانه‌ای که در آن دولت موظف به تأمین زیرساخت‌ها هست باید مورد توجه قرار گیرد.

,

استاندار خراسان رضوی اظهار داشت: با مصوبات خلق‌الساعه مخالفم و مصوباتی باید تأیید شود که بتوانیم به اتمام برسانیم.

,

وی با اشاره به حضور در جمع مردم و شنیدن مطالباتشان عنوان داشت: این شیوه جدید مدیریتی است که خودمان را در معرض مطالبه گری قرار دهیم و شأن ما مسئولین همین است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه