اخبار داغ

مقام یمنی:

فریب حرف‌های مقام‌های آمریکایی را نمی‌خوریم

فریب حرف‌های مقام‌های آمریکایی را نمی‌خوریم
«محمد علی الحوثی» عضو شورای عالی سیاسی یمن روز جمعه در واکنش به اظهارات مقام های آمریکایی مبنی بر تصمیم این کشور برای توقف حمایت از عملیات‌ تهاجمی علیه یمن گفت: ما فریب حرف‌های مقامات آمریکایی را نمی‌خوریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ «محمد علی الحوثی» عضو شورای عالی سیاسی یمن روز جمعه در واکنش به اظهارات مقام های آمریکایی مبنی بر تصمیم این کشور برای  توقف حمایت از عملیات‌ تهاجمی علیه یمن گفت: ما فریب حرف‌های مقامات آمریکایی را نمی‌خوریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
محمد علی الحوثی در توییتی نوشت: هر اقدامی که منجر به پایان محاصره و توقف جنگ نشود، ما آن را ظاهری می دانیم و مورد توجه نخواهد بود.
,
 
,
وی در ادامه نوشت: ما جزو کسانی نیستیم که حرف‌ها به هر شکلی که بیان شوند فریب بخوریم.
,
 
,
مشاور امنیت ملی آمریکا روز پنجشنبه از رویکرد جو بایدن رییس جمهوری جدید این کشور برای توقف حمایت واشنگتن از جنگ یمن خبر داد.
,
 
,
جیک سالیوان درباره سیاست دولت بایدن در قبال جنگ یمن، اظهار کرد: رئیس جمهوری قصد دارد که پایان حمایت آمریکا از عملیات‌های تهاجمی به یمن را اعلام کند. این وعده‌ای است که او در کارزار انتخاباتی خود هم مطرح کرد.
,
 
,
مشاور امنیت ملی آمریکا در یک نشست خبری در پاسخ به پرسشی درباره سیاست دولت بایدن در قبال جنگ یمن، گفت: رییس جمهوری قصد دارد که پایان حمایت آمریکا از علمیات‌های تهاجمی به یمن را اعلام کند. این وعده‌ای است که او در کارزار انتخاباتی خود هم مطرح کرد.
,
 
,
ائتلاف سعودی از ششم فروردین سال ۹۴ در قالب ائتلافی از چند کشور عربی و با کمک و چراغ سبز آمریکا، حملات گسترده‌ای را علیه یمن فقیرترین کشور عربی آغاز کردند تا به بهانه بازگرداندن عبدربه منصور هادی رئیس جمهوری مستعفی و فراری این کشور به قدرت، به اهداف و زیادی خواهی‌های سیاسی خود جامه عمل بپوشانند. بر اثر این تجاوز تاکنون هزاران یمنی کشته شدند.
,
 
,
انتهای پیام/
 منبع: ایرنا
,
,
 
,
 
,
 
,
 
,
 
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه