اخبار داغ

معاون عملیات ناحیه مقاومت بسیج گلوگاه اعلام کرد

اجرای رزمایش گردان‌ بیت المقدس در گلوگاه با رویکرد ایجاد امنیت پایدار

اجرای رزمایش گردان‌ بیت المقدس در گلوگاه  با رویکرد ایجاد امنیت پایدار
محمد صابر صائب‌نیا گفت: رزمایش گردان‌های بیت المقدس با هدف ایجاد امنیت پایدار، نمایش اقتدار و ارتقای توان رزمی گردان‌های بیت‌المقدس، از ۱۲ تا ۲۲ بهمن در شهرستان گلوگاه برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد صابر صائب‌نیا در گفتگو با خبرنگار بلاغ اظهار کرد: طی ابلاغیه سازمان بسیج همزمان با سایر نواحی رزمایش الی بیت المقدس  با هدف اقتدار و امنیت با هماهنگی  قرارگاه شهرستانی  امام هادی (ع) و شورای تامین شهرستان  از ۱۲ تا ۲۲ بهمن به مناسبت سالروز جشن چهل و دومین پیروزی انقلاب در حال برگزاری است.

وی افزود: این رزمایش با حضور ۲۴ دسته رزمی پایگاه های مقاومت بسیج  شهرستان به تعداد ۵۲۸ نفر از بسیجیان برگزار می شود.

معاون عملیات ناحیه مقاومت بسیج گلوگاه از فعال بودن ۴۸ تیم گشتی جهت انجام گشت رضویون با حضور ۲۴۰ نفر در غالب ۴۸ تیم در حوزه استحفاظی شهرستان خبر داد ،خاطر نشان کرد:این تیم ها در غالب گشت رضویون ، برگزاری تور ایست و بازرسی ، اجرای طرح شهید سلیمانی ،شامگاه  یاد یاران و غیره  با هدف کمک به  تامین امنیت محلات  همکاری می کنند.

صائب نیا با تاکید بر اینکه تمامی مراحل رزمایش با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حال اجرا می‌باشد، گفت: در این رزمایش ناجا و‌تیم های  عملیاتی ناحیه و  با ما همکاری و در مواقع لزوم پشتیبانی می نمایند.

وی در پایان یاد آور شد: این رزمایش تا ۲۲ بهمن ماه ادامه دارد و با رژه موتوری و خودرویی در سطح شهرستان به پایان خواهد رسید.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه