اخبار داغ

از ابتدای امسال تاکنون صورت گرفت؛

ثبت تردد بیش از ۱۲۷هزار دستگاه کامیون در مرز بازرگان

ثبت تردد بیش از ۱۲۷هزار دستگاه کامیون در مرز بازرگان
مدیر پایانه مرزی بازرگان با اشاره به اینکه این مرز یکی از بزرگترین پایانه‌های ورود و خروج کشور است، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۲۷ هزار و ۱۳۳ دستگاه کامیون از این مرز تردد کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جابر اکبرزاده در گفت و گو با مرزداران، اظهار داشت: متوسط تردد روزانه کامیون از این مرز به علت کنترل‌های بهداشتی ۴۲۴ دستگاه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرزداران,

وی ادامه داد: در این مدت ۵۹ هزار و ۴۷۴دستگاه کامیون از کشور خارج شده است که به علت شیوع بیماری کرونا و محدودیت‌های تجاری ناشی از آن، شاهد کاهش ۴۵ درصدی در این حوزه نسبت به مدت زمان مشابه هستیم.

,

مدیر پایانه مرزی بازرگان، گفت: تعداد کامیون ورودی به کشور از این پایانه مرزی نیز طی امسال ۶۷ هزار و ۶۵۹ دستگاه بوده در حالی که در سال گذشته در این مدت ۱۴۱ هزار و ۴۴۳ دستگاه بود.

,

اکبرزاده ادامه داد: عمده کالاهای صادراتی در این مدت شامل محصولات کشاورزی، پتروشیمی، مصنوعات سنگی و فلزی است.

,

وی با اشاره به کشورهای هدف صادارتی نیز اظهار داشت: کشورهای آسیایی و اروپایی عمده مقاصد و وارد کننده‌های این مرز هستند.

,

مدیر پایانه مرزی بازرگان، با اشاره به کالاهای وارداتی گفت: عمده کالاهای وارداتی از طریق این پایانه مرزی شامل انواع ماشین آلات صنعتی، رنگ، اسکلت فلزی، انواع پارچه، لوازم و قطعات یدکی است.

,

اکبرزاده ادامه داد: گمرک بازرگان از ۱۵خرداد ‌سال جاری پس از پیگیری‌ های متعدد مسوولان فقط برای تردد کامیون‌ها به صورت ۲۴ساعته فعال شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه