اخبار داغ

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

مطالبه مجلس از دولت لغو پروازهای اروپایی به واسطه خطر کرونای انگلیسی است

مطالبه مجلس از دولت لغو پروازهای اروپایی به واسطه خطر کرونای انگلیسی است
زهره الهیان گفت: با توجه به قدرت سرایت چنین برابری کرونای انگلیسی و لزوم حفظ سلامت مردم، دولت باید لغو پرواز به کشورهای اروپایی و انگلیس را جدب بگیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درباره لزوم لغو پروازهای ایران به کشورهای اروپایی همزمان با شیوع ویروس کرونا در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار تیتریک گفت: هر اقدامی که در جهت حفظ سلامت آحاد جامعه به ویژه در بحران کرونا ضرورت دارد باید توسط مسئولین دولت مورد توجه قرار گیرد و به صورت سخت گیرانه این محدودیت ها اعمال شود به ویژه در شرایط حاضر که کشورهای اروپایی درگیر ویروس کرونای انگلیسی هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
وی با اشاره به قدرت سرایت چندین برابری ویروس مذکور افزود: لغو پرواز به کشورهای اروپایی و انگلیس باید جدی گرفته شود و در غیر این صورت مسافرینی که در ایران حضور پیدا می کنند شرایط قرنطینه را حتما طی نمایند و تست های مکرر گرفته شود تا شاهد شایع شدن این ویروس در کشورمان نباشیم.
,
 
,
زهره الهیان اظهار داشت: در حال حاضر در زمینه کنترل ویروس کرونا توفیقات بسیار خوبی را به واسطه طرح شهید سلیمانی به دست آورده ایم، طرحی که با کمک بسیج و سپاه های استانی و استانداری ها بیماریابی خانه به خانه انجام می شود تا علاوه بر درمان و قرنطینه، در قالب بسته های ارزاق هم مورد حمایت قرار گیرند.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه طرح شهید سلیمانی موجب شد طی دو ماه اخیر آمار ابتلا و مرگ و میر کرونا به یک چهارم کاهش پیدا کند، تصریح کرد: این در حالی است که آمار ابتلا و فوت در کشورهای اروپایی به چهار برابر افزایش پیدا کرده است، در نتیجه تجربه موفق بسیج در سطح جهان می توان الگو سازی کرد.
,
 
,
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم تهران در خاتمه خاطر نشان داشت: پای کار آمدن بسیج و مردم در راستای کنترل شیوع ویروس کرونا و دیگر زمینه ها سبب خیر و برکت برای کشور شده است.
,
 
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه