اخبار داغ

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز مطرح کرد؛

آغاز اکران فیلم‌های سی و نهمین جشنواره فیلم فجر در البرز/ ۴۸ اکران در ۳ سینمای استان

آغاز اکران فیلم‌های سی و نهمین جشنواره فیلم فجر در البرز/ ۴۸ اکران در ۳ سینمای استان
ناصر مقدم گفت: ۱۶ فیلم جشنواره در بخش سودای سیمرغ، از ۱۵ تا ۲۲ بهمن ماه در سینماهای اکومال، پرشین و ساویز، با ۳۰ درصد گنجایش سالن ها اکران خواهند شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ "ناصر مقدم" در گفتگو با خبرنگار "تیتریک" ضمن تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر گفت: جشن انقلاب سرآغاز تجلی فصلی دیگر از افتخار، عزت و سربلندی ملتی است که با مشت‌های گره کرده و گام‌های استوار به ثمر رسید و هم اکنون با نقش والای "ولایت فقیه و رهبری" در صیانت از اهداف و آرمان های انقلاب نهضتی امیدبخش در سراسر جهان در جریان و حرکت است که تلألو آن امروز مرزهای جغرافیایی را در نوردیده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز ادامه داد: کلام الهی "والفجر و لیال عشر"، نویدبخش پگاه روشن پیروزی است و خداى متعال را شاکریم که اینک ملت غیور ایران اسلامی چهل و دومین بهار انقلاب اسلامی را گرامی می دارد.

,

وی در ادامه با اشاره به ضرورت رعایت دستورالعمل ها در دوره شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: در این ایام باید مراقب باشیم که برگزاری هر اجتماع و بزرگداشتی با رعایت مسائل بهداشتی انجام گیرد. از این رو، برگزاری و اکران فیلم های سی و نهمین جشنواره فجر در البرز نیز با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی همسو با استان های دیگر در دست اقدام است.

,

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، خاطرنشان کرد: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته و تصمیمات اخذ شده در ستاد برگزاری سی و نهمین جشنواره بین المللی فیلم فجر و همچنین کمیته های تشکیل شده در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، 16 فیلم جشنواره در بخش سودای سیمرغ، از ۱۵ تا ۲۲ بهمن ماه در سینماهای اکومال، پرشین و ساویز، با 30 درصد گنجایش سالن ها اکران خواهند شد و هر فیلم سه اکران خواهد داشت که در مجموع ۴۸ اکران فیلم در سینماهای مذکور خواهیم داشت.

,

مقدم ضمن اعلام عناوین فیلم های سودای سیمرغ که در این جشنواره اکران می شوند، افزود: فیلم های ابلق، بی همه چیز، تک تیرانداز، تی تی، خط فرضی، رُمانتیسم عماد و طوبی، روزی روزگاری آبادان، روشن، زالاوا، ستاره بازی، شیشلیک، گیج‌گاه، مامان، مصلحت، منصور، یدو، شانزده فیلمی هستند که در جشنواره امسال به روی پرده سینما می روند.

,

وی ادامه داد: همانطور که قبلا عنوان گردید، سینماها بنا بر تصمیم ستاد کرونا و همچنین ستاد برگزاری جشنواره با 30 درصد ظرفیت مجاز به اکران فیلم ها هستند. از این رو، در استان البرز ظرفیت سینمای اکومال که 485 نفر است با محاسبه یک سوم ظرفیت قابلیت پذیرش 150 نفر، سینما ساویز با ظرفیت 285 نفر، قابلیت پذیرش 95 نفر و سینما پرشین با ظرفیت دو سالن 190 نفری قابلیت پذیرش 65 نفر تماشاچی را خواهند داشت.

,

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن تأکید بر رعایت کامل موازین و پروتکل های بهداشتی توسط عوامل اجرایی و مسئولین سینماها خاطرنشان کرد: در ورودی همه سالن ها مسائل بهداشتی به صورت کامل رعایت می شود و از اورژانس نیز درخواست همکاری شده که تیم اورژانس در محل برگزاری جشنواره مستقر خواهد بود.

,

وی یادآور شد: بلیط فروشی از طریق سه سامانه سینما تیکت، ایران تیکت و گیشه هفت انجام خواهد شد که مبلغ هر بلیط 300 هزار ریال می باشد و همچنین در هر سالن دو ردیف صندلی برای مهمان در نظر گرفته شده که امید است علاقمندان بتوانند به تماشای فیلم موردنظر در این جشنواره بنشینند.

,

در این دوره بلیط ‌فروشی سینماهای جشنواره در استان‌ها از طریق سه سامانه ایران تیک، سینما تیکت و گیشه هفت به سه آدرس اینترنتی: https://www.irantic.com/ ، https://cinematicket.org/  و https://www.gisheh7.ir/انجام خواهد شد.

, https://www.irantic.com/ , https://cinematicket.org, https://www.gisheh7.ir,

قیمت بلیط سینماها در استان‌های فارس، اصفهان، البرز و خراسان رضوی، 30 هزار تومان و باقی سینماهای استان‌ها 20 هزار تومان تعیین شده است.

,

بلیط فروشی اکران مردمی تا روز پایانی جشنواره ادامه دارد و علاقه‌مندان تا لحظه نمایش فیلم می‌توانند بلیط ‌های موردنظر خود را خریداری کنند.

,

همچنین بر اساس شیوه‌ نامه بلیط ‌فروشی سی و نهمین جشنواره فیلم فجر، پس از خرید بلیط از طریق سامانه‌های تعیین شده، کدی برای خریداران ارسال می‌شود و افراد با ارائه آن به سینما می‌توانند بلیط خود را تهیه کنند.

,

گفتنی است امسال امکان فروش بلیط حضوری به مخاطبان سینما وجود ندارد و بلیطی در گیشه‌ها فروخته نخواهد شد.

,

پردیس های سینمایی اکومال، پرشین و ساویز در استان البرز، از پانزدهم بهمن‌ماه، روزانه در دو سانس و در مجموع ۱۶ سانس میزبان این رویداد هنری در استان هستند.

,

فیلم های سی و نهمین جشنواره فیلم فجر در استان ها با رعایت پروتکل های بهداشتی از 15 لغایت 22 بهمن ماه اکران خواهد شد.

,

در زیر فیلم های مربوط و سانس های اکران هر سینما را می بینید:

,

, ,

, ,

, ,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه