اخبار داغ

مدیر کل امور اجتماعی استانداری اردبیل :

از عملکرد برخی ادارات فرهنگی اردبیل گلایه داریم

از عملکرد برخی ادارات فرهنگی اردبیل گلایه داریم
مدیر کل امور اجتماعی استانداری اردبیل گفت: بعنوان مدیر کل امور اجتماعی استانداری اردبیل از عملکرد برخی از ادارات فرهنگی بشدت گلایه مند هستم ،بطوری یا این عزیزان حضور در فضای مجازی حضور ندارند و یا با رپورتاژ خبری در این فضا قدم گذاشته اند که به نوعی عوجاج فرهنگی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان ما ، محمد  سمیزاری ظهر امروز در مراسم رونمایی از نرم افزار آیین رونمایی از اولین اپلیکشن حضرت زهرا(س) که در سالن اجتماعات حوزه هنری برگزار شد اظهار داشت : باتوجه به تاکیدات مقام معظم رهبری حضور موثر در فضای مجازی ضروری است و اگر در این عرصه کوتاه بیاییم قطعا ضربه خواهیم خورد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان ما,

وی افزود: بعنوان مدیر کل امور اجتماعی استانداری اردبیل از عملکرد برخی از ادارات فرهنگی بشدت گلایه مند هستم ،بطوری که این  عزیزان یا در فضای مجازی حضور ندارند و یا با رپورتاژ خبری  در این فضا قدم گذاشته اند که به نوعی عوجاج فرهنگی است.

,

مدیر کل امور اجتماعی استانداری اردبیل گفت: در حوزه فضای مجازی شبهات در ابعاد مختلفی وجود دارد اما در مبحث حجاب 23 مورد احصا و به ادارات ذیربط ارسال کردیم اما جز برخی بقیه هیچ جوابی ارسال نکردند.

,

وی تصریح کرد: از تمامی متولیان فرهنگی درخواست داریم در فضای مجازی حضوری موثر داشته باشند و در انتقال پیام ها از آثار هنری استفاده کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه