سید جواد حسینی با بیان اینکه ۷۲درصد دانشآموزان استثنائی به شبکه شاد دسترسی دارند؛ گفت: هم اکنون ۱۵۲هزار دانشآموز با نیازهای ویژه در کشور مشغول به تحصیل هستند.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح قزوین؛ سیدجواد حسینی ظهر امروز (یکشنبه) در حاشیه مراسم کلنگزنی احداث مدرسه شش کلاسه استثنایی "زنده یاد محسن ریحانی" در ناحیه شهری مهرگان در جمع خبرنگاران استان قزوین اظهار کرد: خوشبختانه شبکه شاد یک واکنش سنجیده به ایام کرونا بود که به دلیل رعایت مباحث بهداشتی، مدارس از حضور دانشآموزان تعطیل شد اما آموزش با انعطاف و پوشش حداکثری تداوم پیدا کرد.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,وی افزود: اکنون در آموزش و پرورش استثنایی ۷۲%کل دانشآموزان در شبکه شاد هستند و برای اینکه همه دانشآموزان بتوانند از شبکه شاد استفاده کنند ظرفیت این شبکه را در موج اول، دوم و سوم افزایش دادیم که در فاز سوم این شبکه، نرمافزار گویاساز نیز برای دانشآموزان اضافه شد.
رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور تصریح کرد: همچنین پایگاه جامع محتوای آموزشی با شش هزار عنوان درس آماده شده تا بهترین تدریسها با بهرهمندی از فیلم همراه با درگیری همه حواس انجام شود.
وی عنوان کرد: تقریبا برای همه دانشآموزان در حوزه استثنائی که تجهیزات آموزشی هوشمند مثل موبایل و تبلت جهت استفاده از شبکه شاد نداشتند، اعتبار لازم تامین شد و در حال اهدای آن هستیم.
حسینی بیان کرد: در آموزش و پرورش استثنایی ما علاوه بر آموزش و پرورش در همه ابعاد آن مانند آموزش و پرورش عادی باید کار کنیم؛ اما یک چیز دیگر نیز باید لحاظ شود که امر توانبخشی است یعنی ما آموزش و پرورشِ توانبخشی داریم.
وی ابراز کرد: خیلی از دانشآموزان ما حتی قبل از کرونا نیز قدرت آمدن به کلاس درس را نداشتند مثل دانشآموزان دارای مشکلات جسمی حرکتی شدید یا اتیسم شدید که در این راستا طرح آموزشِ منزل محور، بیمارستان و موسسه محور اجرا شده و برای هر دانشآموز 15میلیون تومان سرانه هزینه میکردیم که اکنون گسترش دادیم.
این مقام مسئول بیان کرد: میانگین حضور دانشآموزان در مدارس استثنائی 50نفر و در کلاس درس پنج و نیم نفر است؛ لذا ما امکان آموزش حضوری با شرایط بهداشتی و رعایت پروتکلها را بیشتر داشتیم.
وی اضافه کرد: بسیاری از دانشآموزان در ایام شیوع کرونا به صورت انفرادی به مدرسه میآمدند یا معلمان به منازل آنها یا موسساتی که بودند مراجعه میکردند و این آموزشها در آن بستر فراهم میشد.
انتهای پیام/
وی افزود: اکنون در آموزش و پرورش استثنایی ۷۲%کل دانشآموزان در شبکه شاد هستند و برای اینکه همه دانشآموزان بتوانند از شبکه شاد استفاده کنند ظرفیت این شبکه را در موج اول، دوم و سوم افزایش دادیم که در فاز سوم این شبکه، نرمافزار گویاساز نیز برای دانشآموزان اضافه شد.
,رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور تصریح کرد: همچنین پایگاه جامع محتوای آموزشی با شش هزار عنوان درس آماده شده تا بهترین تدریسها با بهرهمندی از فیلم همراه با درگیری همه حواس انجام شود.
,وی عنوان کرد: تقریبا برای همه دانشآموزان در حوزه استثنائی که تجهیزات آموزشی هوشمند مثل موبایل و تبلت جهت استفاده از شبکه شاد نداشتند، اعتبار لازم تامین شد و در حال اهدای آن هستیم.
,حسینی بیان کرد: در آموزش و پرورش استثنایی ما علاوه بر آموزش و پرورش در همه ابعاد آن مانند آموزش و پرورش عادی باید کار کنیم؛ اما یک چیز دیگر نیز باید لحاظ شود که امر توانبخشی است یعنی ما آموزش و پرورشِ توانبخشی داریم.
,وی ابراز کرد: خیلی از دانشآموزان ما حتی قبل از کرونا نیز قدرت آمدن به کلاس درس را نداشتند مثل دانشآموزان دارای مشکلات جسمی حرکتی شدید یا اتیسم شدید که در این راستا طرح آموزشِ منزل محور، بیمارستان و موسسه محور اجرا شده و برای هر دانشآموز 15میلیون تومان سرانه هزینه میکردیم که اکنون گسترش دادیم.
,این مقام مسئول بیان کرد: میانگین حضور دانشآموزان در مدارس استثنائی 50نفر و در کلاس درس پنج و نیم نفر است؛ لذا ما امکان آموزش حضوری با شرایط بهداشتی و رعایت پروتکلها را بیشتر داشتیم.
,, ,
انتهای پیام/
,]
ارسال دیدگاه