اخبار داغ

انتصاب فردی با پرونده جاری قضایی در راس سازمانی با بودجه میلیاردی در اصفهان!/ لزوم ورود دستگاه های نظارتی بر یک انتصاب

انتصاب فردی با پرونده جاری قضایی در راس سازمانی با بودجه میلیاردی در اصفهان!/ لزوم ورود دستگاه های نظارتی بر یک انتصاب
چند ماهی از برکناری بعضی از مدیران سازمان عمران زاینده رود می گذرد و شنیده ها حکایت از این داشت که اعضای هیات مدیره این سازمان تمایل دارند فردی را به عنوان مدیرعامل جدید این سازمان انتخاب کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ چند ماهی از برکناری بعضی از مدیران سازمان عمران زاینده رود می گذرد و شنیده ها حکایت از این داشت که اعضای هیات مدیره این سازمان تمایل دارند فردی را به عنوان مدیرعامل جدید این سازمان انتخاب کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
اما اخبار رسیده از سازمان عمران زاینده رود  حکایت از ورود یک فرد رد صلاحیت شده به این سازمان دارد.
,
 
,
بنا بر اخبار گزارش شده ، فردی که در حال حاضر پرونده ای مفتوح در قوه قضاییه دارد ، به عنوان مدیرعامل سازمان مذکور انتخاب شده است.
,
 
,
این فرد که در گذشته شهردار یکی از شهرهای استان اصفهان بوده ، چندی پیش نیز در انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرد اما با رد صلاحیت رو به رو شد و اعتراض وی نیز راه به جایی نبرد.
,
 
,
با این حال درعین ناباوری اخبار منتشرشده حکایت از این دارد که این فرد به عنوان مدیرعامل سازمان عمران زاینده رود انتخاب شده است  که البته پیرامون این انتصاب سوال پیش می آید که آیا انتصاب این فرد با تایید نهاد های نظارتی صورت گرفته است ؟!  
,
 
,
به نظر می رسد حضور یک فرد دارای پرونده مفتوح در راس سازمانی که بودجه میلیاردی در اختیار دارد کاری خسارت بار است و می طلبد نهاد های نظارتی نسبت به این انتصاب ورود کرده و  چگونگی روند این موضوع را واکاوی و در صورت وجود هرگونه  تخلف قاطعانه با آن برخورد کنند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه