اخبار داغ

شهردار درود خبر داد؛

افتتاح اولین کارخانه تولیدات محصولات بتنی زبرخان

افتتاح اولین کارخانه تولیدات محصولات بتنی زبرخان
زمانی گفت: اولین و تنها کارخانه تولید قطعات بتنی در شهرستان زبرخان توسط شهرداری درود به بهره‌برداری رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رامین زمانی، شهردار درود در گفت‌وگو با صبح توس در رابطه به پروژه‌های افتتاح‌شده در دهه فجر انقلاب اسلامی در این شهر گفت: دهه فجر امسال برای مردم شهر درود پربار و ارزنده بود و ما توانستیم بار دیگر اقدامات زحمتکشان این حوزه را به مردم اطلاع‌رسانی کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با اشاره به نام‌گذاری امسال به‌عنوان سال جهش تولید افزود: اولین و تنها کارخانه تولید قطعات بتنی در شهرستان زبرخان توسط شهرداری درود به بهره‌برداری رسید.

,

زمانی اضافه کرد: برای ساخت و تجهیز این کارخانه، یک میلیارد و 200 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است و توانایی تولید هشت هزار قطعه در هر شیفت کاری دارد.

,

شهردار درود خاطر نشان کرد: در این پروژه چهار نفر به‌صورت مستقیم و دو نفر به‌صورت غیرمستقیم مشغول به کار شده است.

,

زمانی بیان داشت: در این کارخانه تمام‌اتوماتیک بلوکه سیمانی، جدول، کانیو، جدول کانالی تولید می‌شود و با افتتاح این کارخانه نه‌تنها تمام نیازهای شهر درود برطرف می‌شود بلکه نیاز شهرستان زبرخان تا حد بسیار بالایی برطرف می‌شود.

,

شهردار درود تصریح کرد: درآمد پایدار، رفع نیازهای شهرداری در سال جهش تولید از دیگر مزایای این اقدام جهادی بود و رسماً شهرداری وارد عرصه تولید شد این بلوکه‌ها شد.

,

وی تأکید کرد: یکی دیگر از پروژه‌های مهم برای مردم شهر درود با توجه به افزایش سرقت‌ها، کنترل شهر توسط مرکز مانیتورینگ شهرداری درود بود.

,

شهردار درود ادامه داد: برای راه‌اندازی این مرکز تاکنون 30 دوربین نظارتی و پلاک خوان نصب و به بهره‌برداری رسید.

,

وی با اشاره به هزینه هفت میلیارد ریالی برای اجرا و بهره‌برداری این مرکز اظهار داشت: از امروز تمام ورودی‌های شهر درود، سطح شهر و مناطق مهم کاملاً تحت پوشش دوربین‌های نظارتی قرار دارد.

,

زمانی گفت: یکی دیگر از مشکلات حوزه شهرداری مردم درود، مسکن مهر این شهر بود که خوشبختانه با بهره‌برداری از آسفالت مسیر دسترسی، جدول‌گذاری، اجرای کانیو و دفع آب‌های سطحی مشکلات به حداقل رسید.

,

شهردار درود با اشاره به اهمیت محیط‌زیست برای اعضای شورای شهر و شهرداری درود تأکید کرد: برای رسیدن به شهر پاک، طرح تفکیک و جداسازی زباله تر و خشک از مبدأ از امروز در شهر درود رسماً به بهره‌برداری رسید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه