اخبار داغ

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام خبر داد؛

ضرورت توجه به بیانیه گام دوم انقلاب برای توسعه فرهنگ ایثار و شهادت

ضرورت توجه به بیانیه گام دوم انقلاب برای توسعه فرهنگ ایثار و شهادت
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام بر ضرورت توجه به بیانیه گام دوم برای توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; محسن رضایی امروز در جمع فرزندان شهدا در استان زنجان، اظهارداشت: پدران و برادران شما در شرایطی که ملت ایران مظلوم و غریب و نیازمند حمایت بود، بزرگترین سرمایه خود را تقدیم خداوند متعال کرده و اجازه ندادند ایران اسلامی در برابر آیندگان شرمنده شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,
وی افزود: دلاورمردی‌‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان و شهدای اسلام موجب شد تا حیثیت انقلاب و امام خدشه دار نشود که این کار بزرگ شهدا مایه افتخار در جهان است.
,
 
,
این مسئول با بیان اینکه با پایان جنگ ۳ میلیون جوان از جنگ برگشته به حاشیه رفتتد و این بی‌توجهی فقط شامل حال آنها نشد و خانواده‌های شهدا را هم در حد تامین معیشت به آنها کمک شد، در گرفت، گفت: در پی به حاشیه رفتن فرهنگ ایثار و شهادت، فرهنگ هم به حاشیه رفت که این خلا هنوز هم وجود دارد.
,
 
,
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: کسانی که در هشت سال دوران دفاع مقدس فقط نظاره گر جنگ بوده و یا در کشورهای خارجی به تحصیل مشغول شدند، مدیریت‌های حساس را برعهده گرفتند و اجازه ندادند فرهنگ دفاع مقدس آنگونه که باید در جامعه ساری و جاری شود.
,
 
,
رضایی با بیان اینکه اغلب نیروهای انقلابی دوران دفاع مقدس که حداقل لیسانس داشتند، در پست‌های مدیریتی کنار گذاشته شدند، افزود: افراد تحصیلکرده در کشورهای خارجی و یا نظاره گران جنگ، فرهنگ و ارزش‌های جدید را به وجود آوردند.
,
 
,
وی یادآور شد: همه دولت‌ها در نظام اسلامی سوار ریل انحرافی شده و فرهنگ را به سوی دیگری سوق دادند که اگر این حرکت متوقف نشود، آینده خوبی در انتظار ما نیست.
,
 
,
این مسئول برضرورت توجه به بیانیه گام دوم برای توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید کرد و گفت: باید منویات مقام معظم رهبری در قالب بیانیه گام دوم انقلاب تبدیل به یک انقلاب در درون و چارچوب نظام اسلامی شود.
,
 
,
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: تغییر وضعیت جامعه امروز نیازمند قیامی اقتصادی فرهنگی که باید میراث داران و نسل‌های امروز جامعه با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب این انقلاب را رقم بزنند.
,
 
,
رضایی با بیان اینکه روز به روز از ارزش‌ها فاصله میگیرم، افزود: نسل سوم و چهارم انقلاب باید در صحنه بوده و ناچار هستیم تجارب را به آیندگان منتقل کنیم تا آینده را بسازیم.
,
 
,
وی گفت: برای قیام اقتصادی – فرهنگی به عنوان یک تکلیف نباید منتظر دیگران، اصولگرا و اصلاح طلب و فرماندار و استاندار باشیم بلکه باید با لبیک به مقام معظم رهبری در شان بیانیه گام دوم گام برداریم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه