اخبار داغ

امام جمعه زنجان:

پیوستن ارتش به مردم اتفاق بزرگی در تاریخ بود/ دشمنان به اقتدار ایران پی بردند

پیوستن ارتش به مردم اتفاق بزرگی در تاریخ بود/ دشمنان به اقتدار ایران پی بردند
آیت الله خاتمی امام جمعه زنجان با بیان اینکه امروزه دشمنان به اقتدار جمهوری اسلامی ایران پی برده است گفت: قدرت نیروهای مسلح کشورمان قابل قیاس با اوایل انقلاب نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; آیت الله علی خاتمی به مناسبت 19 بهمن ماه در دیدار با کارکنان ارتش ضمن گرامیداشت دهه فجر، یاد و خاطره امام و شهدای جان برکف انقلاب و دفاع مقدس را گرامیداشت و اظهار کرد: این روز را برای نیروهای مسلح کشورمان تبریک عرض می‌کنم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی تصریح کرد: نیروهای نظامی بدون مبالغه در تضمین امنیت نقش ویژه‌ای داشتند و دارند و دشمنان ما نیز به این موضوع اعتراف کردند که ایران امن‌ترین کشور در منطقه است.

,

امام جمعه زنجان ابراز کرد: این امنیت با وجود دشمنی‌های کشورهای استکبار که راس آنها آمریکا قرار دارد، ایجاد شده است.

,

وی عنوان کرد: افتخار نیروهای ارتشی این است که سربازان ولایت و امام زمان(عج) هستند و فرمانده آنها نایب امام زمان(عج) بوده و دعای ایشان شامل حال همه نیروهای مسلح است.

,

آیت الله خاتمی با بیان اینکه اقتدار ارتش کشورمان قابل وصف نیست افزود: قبل از انقلاب تمام سلاح‌هایی که داشتیم ساخت داخلی نبودند در حالی که در تهران کارخانه‌های مهمات سازی وجود داشت اما همه سلاح‌ها وارداتی بودند و حتی فشنگ‌ یک اسلحه هم از خارج کشور وارد می‌شد.

,

نماینده ولی فقیه در استان زنجان عنوان کرد: در اواخر حکومت طاغوت بیش از ۴۵ هزار مستشار آمریکایی در کشور داشتیم که بیشترین آنها در تشکیلات‌های نظامی حضور داشتند و عده‌ای در سازمان برنامه‌و‌بودجه ، وزارت اقتصاد، و سایر وزارت‌خانه‌های داخلی حضور داشته و مدیریت کشور را در دست گرفته بودند.

,

وی با اساره به اینکه همافران در زمانی که یک جنگنده نقص فنی پیدا میکرد حق باز کردن آن را نداشتند ابراز کرد: باید خود آمریکایی‌ها نسبت به تعویض قطعه آن اقدام می‌کردند و برای تامین حتی کوچکترین قسمت، یک جنگنده به آمریکا ارسال می‌شد.

,

آیت الله خاتمی با بیان اینکه امروزه طراحی، قطعه سازی و مونتاژ جنگ افزارهای توسط مهندسان خودمان انجام می‌شود اظهار کرد: هر از چند گاهی براساس مصلحت نظام برخی از جنگ افزار‌های تولید شده رونمایی می‌شود.

,

وی با تاکید براینکه پیوستن ارتش به مردم یک اتفاق تاریخی بود که منجر به پیروزی انقلاب شد تاکید کرد: با پیشرفت های دفاعی کشور اکنون بعید است که جنگ نظامی اتفاق بیفتد چون اگر آمریکا فکر میک‌رد در جنگ با ایران پیروز میدان خواهد بود، لحظه‌ای غفلت نمی‌کرد.

,

امام جمعه زنجان با اشاره به سیلی موشکی ایران به آمریکا بعد از شهادت حاج قاسم تاکید کرد: وقتی عین‌الاسد زده شد دشمنان به قدرت نظامی کشورمان پی بردند.

,

وی با اشاره به اینکه وقتی پهپاد گلوبال هاوک آمریکایی توسط نیروهای نظامی در خلیج فارس مورد هدف قرار گرفت دشمنان انقلاب به قدرت و اقتدار واقعی ایران پی بردند تاکید کرد: ایران امن‌ترین کشور در منطقه است.

,

آیت الله خاتمی با بیان اینکه ارتش در دوران دفاع مقدس امتحان بزرگی را داد و در حال در حاضر نیز حفظ و حراست از بخش عمده ای از مرزهای خاکی کشورمان را برعهده دارد خاطر نشان کرد: وضعیت ارتش و نیروهای ما با اوایل انقلاب خیلی فرق دارد.

,

وی بیان کرد: یکی از تاکیدات که در گذشته داشته و الان نیز دارم این است که در مهارت آموزی سربازان سرمایه‌گذاری صورت بگیرد چرا که این سربازان در دوران سربازی ساخته شده و وارد جامعه می‌شوند.

,

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به اینکه ارتش تا امروز دستورات مقام معظم رهبری رهبری را با جان و دل اجرا کرده است خاطر نشان کرد: در دوران انقلاب ارتش بت را شکست و با اقتدار کامل با امام راحل بیعت کرد و امیدواریم ارتش با همین صلابت و اقتدار انقلاب را به صاحب اصلی انقلاب یعنی امام زمان خود بسپارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه