اخبار داغ

مدیر سازمان بسیج دانش‌آموزی خراسان رضوی:

تفکر انقلاب اسلامی از مرزهای جغرافیایی عبور کرده است/ آغاز زوال قدرت آمریکا

تفکر انقلاب اسلامی از مرزهای جغرافیایی عبور کرده است/ آغاز زوال قدرت آمریکا
حجت الاسلام جعفری با بیان اینکه تفکر انقلاب اسلامی سالیان سال تست که از مرزهای جغرافیایی عبور کرده، افزود: شاید بعضی ها وقتی امام فرمودند که ما انقلاب را به جهان صادر می کنیم، گمان نمی کردند امروز جمهوری اسلامی به این قدرت و نفوذ عمیق دینی و انقلابی برسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ حجت الاسلام مهدی جعفری مدیر سازمان بسیج دانش آموزی خراسان رضوی ظهر امروز در مراسم اختتامییه جشنواره مکتب سلیمانی در تربت حیدریه گفت: ۴۲ سال پیش درحالی انقلاب کردیم که عده ای جهان را دهکده ای حساب می کردند و خود را کدخدای آن و فکر نمی‌کردند انقلابی اینگونه جلو برود و دسیسه های دشمنان خود را از روز اول خنثی کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی تصریح کرد: دشمن در طول این سال ها بعد از پیروزی انقلاب اسلامی توطئه چینی کرد و فتنه ها را ترتیب داد اما ما توانسته ایم به سلامت و با اقتدار این مسیر را طی کنیم. 

,

جعفری بیان کرد: امروز اگر بخواهیم انقلاب اسلامی را با دیگر انقلاب ها مقایسه کنیم خواهیم دید که هیچکدام در قواره انقلاب اسلامی نبوده و نیستند و این در حالی است که چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را جشن می‌گیریم و باید بدانیم که در این سالها هیچ کاری نبوده که دشمن نکرده و حتی کار به جایی رسیده که آدم ها را هم تحریم می کند. 

,

مدیر سازمان بسیج دانش آموزی خراسان رضوی خاطر نشان کرد: باید نسل جدید و جوان ما بدانند که برغم وجود این تحریم ها و این دشمنی ها مسیر انقلاب در حال طی شدن به سمت پیشرفت و توسعه است و شاهد آن هستیم که تفکر انقلاب اسلامی در کشورهای منطقه و جهان راه را باز کرده است.

,

حجت الاسلام جعفری افزود: شاید بعضی ها وقتی امام فرمودند که ما انقلاب را به جهان صادر می کنیم، گمان نمی کردند امروز جمهوری اسلامی به این قدرت و نفوذ عمیق دینی و انقلابی برسد، بنابراین همه دشمنان و کسانی که مقابل این انقلاب ایستادند به فضل الهی شکست خورده اند.

,

وی خاطر نشان کرد: حزب الله لبنان به عنوان نماینده تفکر انقلاب اسلامی در مقابل نماینده جبهه استکبار یعنی رژیم کودک کش اسرائیل در جنگ های مربوطه پبروز بوده و این از برکت تفکر انقلاب اسلامی است.

,

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی خراسان رضوی گفت: وزیر خارجه وقت آمریکا در دفتر خاطرات خود نقل می‌کند که نقش آمریکا در به وجود آمدن داعش چه بوده و خودشان معترف به این قصه هستند، اما دیدید که پیروز این میدان با هدایت ها و راهبری های حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب و تلاش شهید عزیز حاج قاسم سلیمانی ما را پیروز میدان کرد.

,

 وی اظهار کرد: اگر می گوییم چهل و دومین سالگرد انقلاب اسلامی را باید جشن گرفت به خاطر طی شدن مسیر انقلاب اسلامی و جلو رفتن کارهاست.

,

جعفری با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری گفت: رهبری فرمودند که وضعیت آمریکا را امروز ببینید، آن کشوری که خود را زمانی حاکم بر جهان می دانست هزاران سرباز و گارد ویژه را برای تامین امنیت مراسم تحلیف رییس جمهورش پیش بینی می‌کند و همه دنیا امریکای رو به زوال را دیدند، آنها دم از دموکراسی و آزادی ای می زنند که خودشان در آن گیر کرده اند.

,

وی بیانن داشت: این اتفاقات شروع مسیر زوال آمریکا است و در مقابل جمهوری اسلامی در حال رشد و پیشرفت  و دشمنان در حال به زمین خوردن هستند و اثری از خیلی از آنها دیگر نیست.

,

حجت الاسلام جعفری گفت: البته احمق های داخلی هم در کشور داریم، آنهایی که می گویند که عامل مشکلات مردم این است که اسرائیل ۲۵ سال آینده را نمی بیند، احمق های درجه یکی هستند. 

,

وی افزود: دلداگان به مکتب تشیع و انقلاب اسلامی را در مراسم تشییع حاج قاسم ببینید، همه دیدند که برد انقلاب اسلامی تا کجا نفوذ کرده و قدرت جمهوری اسلامی اینقدر است که اگر تجاوزی به کشور می شود و حریم هوایی ما توسط امریکا نقص شود، سربازان انقلاب با قدرت تمام و کمال خود آن را می زند یا موشک بارانی که در اردوگاه امریکایی ها در عین الاسد عراق رخ داد که جلوه قدرت ایران اسلامی بود، اما عده ای سعی در کمرنگ نشان دادن این قدرت را دارند.

,

جعفری ابراز داشت: حاج قاسم عزیز تربیت شده انقلاب ناب اسلامی و باید به عنوان یک الگوی تربیتی سرلوحه پدران و مادران ما برای رشد و تربیت فرزندانشان باشد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه