اخبار داغ

بخشدار ششطراز خبر داد؛

افتتاح و کلنگ‌زنی ۴۵ پروژه در بخش ششطراز خلیل‌آباد

افتتاح و کلنگ‌زنی ۴۵ پروژه در بخش ششطراز خلیل‌آباد
موسوی‌فرد گفت: هم‌زمان با هشتمین روز از دهه فجر ۴۵ پروژه آموزشی، بهداشتی، کشاورزی، مخابراتی، برق‌رسانی و کتابخانه‌ای در بخش ششطراز از توابع شهرستان خلیل‌آباد با اعتباری بالغ‌بر ۹۰ میلیارد ریال افتتاح و کلنگ‌زنی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ سیدرضا موسوی‌فرد، بخشدار ششطراز خلیل‌آباد ظهر امروز در آیین بهره‌برداری از پروژه‌های دهه فجر که با حضور مسئولان در بخش ششطراز برگزار شد، اظهار داشت: ساختمان دهیاری روستای مهدی‌آباد با اعتباری بالغ‌بر 250 میلیون تومان از محل اعتبارات دهیاری ساخته شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان اینکه ساختمان‌های دهیاری در روستاها به این نیت ساخته می‌شود که در مواقع بحران‌ها بتواند کمک‌حال مردم باشد و تنها یک مجموعه اداری نیست، خاطرنشان کرد: روستای 1400 نفری مهدی‌آباد در دل کویر نیاز به یک ساختمان مجهز داشت که امروز نیز به بهره‌برداری رسید.

,

بخشدار ششطراز با تأکید بر اینکه 46 هزار متر جدول‌گذاری و زیرسازی در سطح بخش انجام شده که آماده آُسفالت است که با تأمین قیر این میزان آسفالت خواهد شد، تصریح کرد: پروژه‌های مختلف و خوبی در سطح بخش ششطراز آماده بهره‌برداری است تا مردم از نعمت آن برخوردار خواهند شد.

,

وی با اشاره به افتتاح پروژه‌های آموزشی، اذعان کرد: 8 پروژه آموزشی در بخش ششطراز با اعتباری بالغ‌بر 2 میلیارد تومان شامل نمای آموزشگاه شش کلاسه روستای جابوز، بتن کف آموزشگاه روستای تکمار، دیوارکشی و سرویس‌های بهداشتی آموزشگاه زکیه، دیوارکشی مدرسه شش کلاسه روستای مهدی‌آباد، نمازخانه آموزشگاه موسوی‌نژاد کاهه و گازکشی کل مدارس کویر افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

,

موسوی‌فرد با بیان اینکه کلنگ‌زنی کتابخانه مرحوم جلالی در شهر کندر با اعتباری بالغ‌بر یک میلیارد تومان از دیگر برنامه‌های هشتمین روز دهه فجر در بخش ششطراز است، عنوان کرد: زمین این کتابخانه در مساحت 700 مترمربع توسط حاج حسین جلالی کندری اهدا شد و ساخت آن توسط خیر کتابخانه ساز داوودی انجام می‌شود.

,

وی با تأکید بر اینکه کلنگ‌زنی ساختمان اورژانس جاده‌ای شهر کندر با زیربنای 130 مترمربع در 637 مترمربع زمین با اعتباری بالغ‌بر یک میلیارد تومان به‌صورت خیر ساز نیز انجام گرفت، تشریح کرد: عملیات ساخت این مجموعه توسط خیرین شهر کندر انجام می‌شود و باتوجه‌به نیاز این شهر و نبود اورژانس جاده‌ای با کمک دانشگاه علوم پزشکی کد این اورژانس اخذ شده است.

,

بخشدار ششطراز همچنین در ادامه بیان کرد: 5 طرح کشاورزی تجمع آبیاری کم‌فشار با اعتباری بالغ‌بر 16 میلیارد و 540 میلیون ریال اعتبار دولتی و مشارکتی از دیگر پروژه‌های دهه فجر در بخش ششطراز بود که به بهره‌برداری رسید.

,

وی ابراز کرد: 2 طرح مخابراتی شمال احداث سایت همراه روستای سعدالدین و توسعه تجهیزات adsl شهر کندر با اعتباری بالغ 10 میلیارد و 256 میلیون ریال در روستای سعدالدین و شهر کندر به بهره‌برداری رسید.

, adsl,

موسوی‌فرد در پایان با اشاره به افتتاح پروژه‌های برق‌رسانی بخش ششطراز در هشتمین روز از دهه فجر، تأکید کرد: 28 پروژه برق‌رسانی توسط شرکت توزیع برق در قالب 5 سرفصل مختلف با اعتباری بالغ‌بر یک میلیارد و 700 میلیون تومان هم‌زمان با دهه فجر در بخش ششطراز به بهره‌برداری رسید.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه