اخبار داغ

رزمایش نظامی رژیم صهیونیستی در مرز لبنان

رزمایش نظامی رژیم صهیونیستی در مرز لبنان
ارتش رژیم صهیونیستی از برگزاری رزمایش نظامی دو روزه در مرز با لبنان با هدف «افزایش آمادگی برای روز رزم» خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نگرانی‌های رژیم صهیونیستی از قدرت گرفتن محور مقاومت در اطراف مرزهای فلسطین اشغالی، تل‌آویو را به فکر برگزاری رزمایش نظامی انداخت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
ارتش رژیم صهیونیستی طی بیانیه‌ای در صفحه توئیتر خود اعلام کرد که امروز (سه‌شنبه) در مرز شمالی فلسطین اشغالی با لبنان، رزمایش نظامی موسوم به «رعد و برق» برگزار می‌کند.
,
 
,
در این بیانیه آمده است: «رزمایش رعدوبرق برای ارتقای آمادگی ارتش اسرائیل برای روزهای رزم در مرز لبنان، امروز در بخش [نزدیک] به مرز لبنان آغاز می‌شود و فردا عصر نیز پایان می‌یابد».
,
 
,
ارتش رژیم صهیونیستی، هدف این  رزمایش را افزایش هوشیاری بخش فرماندهی شمالی ارتش اعلام کرده و هشدار داد: «در مناطق مرزی شاهد تحرکات قابل توجه خودروها و نیروهای امنیتی خواهیم بود، صدای انفجارهای متعدد شنیده خواهد شد و در جاده‌های متعدد ایست بازرسی برقرار می‌شود».
,
 
,
در ادامه این بیانیه ذکر شده است: «این رزمایش بررسی خواهد کرد که چه میزان از رخدادهای عملیاتی تابستان گذشته در مرز لبنان درس گرفته‌ایم و نیروها را در چندین سناریوی محتمل، شامل سناریوی روز رزم، آموزش خواهیم داد».
,
 
,
ارتش اسرائیل همچنین مدعی شد: «به تدارکات و افزایش آمادگی در مرز لبنان و حفاظت از ساکنان شمال [فلسطین اشغالی] ادامه می‌دهیم».
,
 
,
شامگاه دوشنبه نیز «بنی گانتز» وزیر جنگ این رژیم، با ادعای اینکه اجازه تبدیل شدن لبنان به یک «دولت تروریستی» را نمی‌دهند، تهدید کرد این بیروت است که بهای هرگونه درگیری در جبهه شمالی را پرداخت خواهد کرد.
,
 
,
پیش از این درشت‌گویی‌های گانتز، اما «ایوب حمید» عضو کمیسیون امنیت ملی و داخلی پارلمان لبنان تاکید کرده بود که این کشور در برابر هرگونه اقدام متجاوزانه رژیم صهیونیستی برای خود حق دفاع قائل است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه