اخبار داغ

نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهادکشاورزی:

شعار امروز ما با شعار اول انقلاب برابر است/ تکیه بر بسیج و مردم از دستاوردهای انقلاب است

شعار امروز ما با شعار اول انقلاب برابر است/ تکیه بر بسیج و مردم از دستاوردهای انقلاب است
حجت‌الاسلام تقوی با بیان اینکه شعار امروز ما با شعار روز اول انقلاب برابر است، گفت: نهضت ما حسینی است و ماهیت و محتوای انقلاب ما عاشورایی است، در انقلاب عاشورایی شهادت هست و ماهم از روز اول فریاد هیهات منا الذله برآوردیم و با این شعارها اعلام کردیم که حسینی هستیم و می‌مانیم و صحنه را ترک نمی‌کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ حجت الاسلام سید رضا تقوی پیش از ظهر امروز در مراسم بزرگداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد:  وقوع انقلاب اسلامی را رخدادی عظیم در جهان بود و مثل چنین روزی در 42 سال قبل زلزله‌ و واقعه‌ای رخ داد که جهان را تحت تاثیر خود قرار داد که این پدیده شگفت‌انگیز و رخداد مهم عصر ما انقلاب اسلامی نام گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهادکشاورزی با بیان اینکه این انقلاب با انقلاب‌های تاریخی تفاوت‌های فراوانی دارد، افزود: چراکه این انقلاب با تار و پود زندگی ما درآمیخته است و باید ابعاد مختلف این پدیده را مورد بررسی قرار دهیم.

,

وی با بیان اینکه ایام‌الله فجر فرصتی برای مرور تاریخ انقلاب و انتقال مطالب به نسل‌های جدید انقلاب است، افزود:  باید جوانان که در جریان انقلاب نبودند، از سختی‌ها و رنج‌هایی که نسل اول کشیدند تا انقلاب را به این نقطه رساندند، آگاهی پیدا کنند.

,

*انقلاب به سادگی به 22 بهمن 57 نرسید

, *انقلاب به سادگی به 22 بهمن 57 نرسید, *انقلاب به سادگی به 22 بهمن 57 نرسید,

تقوی خاطرنشان کرد: انقلاب به سادگی به 22 بهمن 57 نرسید، زندان‌ها، تبعیدها، شکنجه‌ها و آنقدر فشار بر انقلابیون بود که بسیاری از آن‌ها زیر شکنجه‌ها و در سیاه‌چاله‌های زندان طاغوتی به شهادت رسیدند و در نهایت این فداکاری‌ها به بار نشست و شخصیت عظیمی همچون امام خمینی(ره) انقلاب را هدایت و رهبری کرد.

,

سیدرضا تقوی با بیان اینکه امت و امام در کنار یکدیگر قرار گرفتند، گفت: امام سالارِ قافله شد و مردم پشت سر او این حرکت را ادامه دادند؛ هر روز و هر شب از شب‌های ده‌گانه فجر یک فصل از تاریخ پر افتخار انقلاب است.

,

وی افزود: در این شب‌های دهه فجروقتی خیابان‌ها بسته می‌شد و جلوی مردم را می‌گرفتند که در صحنه نباشند، آن‌ها پشت‌بام‌های خانه را میدان حضور کردند و سینه دشمن را در فصل حاکمیت سیاهی‌ها شکافتند و این پیام را دادند که هر صحنه‌ای را از ما بگیرید، صحنه دیگری به‌وجود می‌آوریم.

,

نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهادکشاورزی با بیان اینکه مردم با حضور امروزشان همچون سال 57 ثابت کردند که اگر کرونا بیاید و نتوانند تظاهرات 22 بهمن را بصورت راهپیمایی انجام دهند، بصورت سواره حاضر در صحنه می‌شوند و حماسه دیگری را می‌آفرینند، ادامه داد:  چراکه ملتی نیستند که این مشکلات آن‌ها را خانه‌نشین کرده و قدرت گرفتن صحنه از آنان را داشته باشد.

,

تقوی عنوان کرد: اگر برای فلج کردن ملت ایران تحریم اقتصادی کنند ملت به خودشان تکیه کرده و تحریم‌ها را با شیوه‌های مختلف خنثی می‌کنند و اگر هجمه اتفاق بیفتد جوانان رشید و مردم قهرمان ما با مشت محکم بر دهان متجاوزان کوبیده و آن‌ها را حتی با ده‌ها هزار شهید از خاک بیرون می‌کنند چراکه این ملت بی‌تفاوت نیست و هرگز در خانه نمی‌نشیند.

,

سیدرضا تقوی با اشاره به ویژگی ها و رشادت های شهسد سلیمانی اذعان کرد: دشمن اگر از بیرون مرزها و در سوریه فعلی بخواهد با کمک اشرارش یک اسرائیل دیگر به‌وجود بیاورد، ما سرداران رشید و نیروهای تربیت شده در مکتب امام داریم، سردار رشیدی همچون شهید سلیمانی که داعش را درهم شکست.

,

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی طرح آمریکایی و صهیونیست را درهم خنثی کرد، خاطرنشان کرد: ما هرگز در تاریخ ملت زیربار ظلم رفتن و نشستن نداشتیم چراکه در این 42سال تجربه کردیم که این ملت چه کرد، چه آفرید و ما بودیم که با عشق به خدا و فی‌سبیل‌الله بهترین عزیزان‌مان را فدا کردیم.

,

وی افزود:: این ملت با این عشق به میدان آمد و ما با اندیشه انقلابی و اسلامی انقلاب کردیم و 22بهمن را آفریدیم، دشمن خیال کرده‌است که با کشتن یک فرمانده مثل حاج قاسم روحیه این ملت را درهم می‌شکند بلکه هرگز این‌گونه نیست و دشمنان 8سال دفاع‌مقدس را دیدند که چگونه ایستادیم و مقامت کردیم.

,

*شعار امروز ما با شعار اول انقلاب برابر است

, *شعار امروز ما با شعار اول انقلاب برابر است, *شعار امروز ما با شعار اول انقلاب برابر است,

نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهادکشاورزی با بیان اینکه شعار امروز ما با شعار روز اول انقلاب برابر است، عنوان کرد: نهضت ما حسینی است و ماهیت و محتوای انقلاب ما عاشورایی است، در انقلاب عاشورایی شهادت هست و ماهم از روز اول فریاد هیهات منا الذله برآوردیم و با این شعارها اعلام کردیم که حسینی هستیم و می‌مانیم و صحنه را ترک نمی‌کنیم.

,

وی در ادامه افزود: این انقلاب با ولایت غدیری پیوند برقرار کرده و ریشه غدیری دارد و همان شعارها را همچنان بر زبان داریم که مایه‌های انقلاب هستند، شعار ما الله اکبر بود و با این شعار به صحنه آمدیم و امروز هم بر همین موضع ایستاده‌ایم و مقاوم، سربلند، راست قامت، دلیرانه و عاشقانه در میدان هستیم و دنیا باید در برخوردش با این ملت سرفراز تجدید نظر کند چراکه این ملت با این تشرها از میدان خارج نمی‌شود.

,

وی افزود: این ملت ولایی و همچنان ایستاده است و تاریخ ملت را باید در جبهه‌ها، در اصفهان قهرمان و روزهایی که شهیدها در این میدان تشییع شدند و ملت خم به ابرو نیاوردند، بیابید؛ ما بودیم که انقلاب را به‌وجود آوردیم اما با همان سیاست‌ها باید پیش برود چراکه علت ایستادگی این انقلاب تاکنون، این است که بر همان مایه‌ها و سیاست‌ها تکیه کرد.

,

*اولین سیاست انقلاب نه شرقی و نه غربی است

, *اولین سیاست انقلاب نه شرقی و نه غربی است, *اولین سیاست انقلاب نه شرقی و نه غربی است,

حجت‌الاسلام تقوی با اشاره به سیاست‌های اصلی انقلاب اسلامی تصریح کرد: اولین سیاست اصولی انقلاب، همانطور که امام راحل فرمود، نه شرقی و نه غربی است و دوری از این سیاست سبب ذلت می‌شود، جمهوری اسلامی نباید تحت هیچ شرایطی از اصول و آرمان‌های مقدس خود دست بردارد و ما همچنان بر این سیاست پامی‌فشاریم و برای تحقق این سیاست هزاران نفر شهید دادیم.

,

نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهادکشاورزی با بیان اینکه سیاست دیگر ما قاطعیت در برابر مستکبران و مبارزه با مستکبران و جهان‌خواران برپایه دین است، گفت: انقلاب ما ضداستکبار است و هرکجایی که در این بخش کمرنگ بشود باید بدانیم که از همانجا آسیب‌پذیر خواهیم شد، آمریکا اولین دشمن مردم محروم مستضعف جهان است و امام خمینی(ره) آمریکا را شیطان بزرگ دانست که اصلی‌ترین دشمن انقلاب و اسلام است.

,

سید رضا تقوی  در رابطه با اسلام آمریکایی و نشان‌دادن چهره واقعی آن توسط رهبر کبیر انقلاب بیان کرد: رابطه ما با آمریکا همچون رابطه گرگ و میش است و یکی از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی برملا شدن چهره واقعی و منحوس اسلام آمریکایی توسط امام راحل بود‌.

,

تقوی با بیان اینکه: تکیه بر بسیج و مردم یکی دیگر از دستاوردهای انقلاب اسلامی‌است، عنوان کرد: ما پشت سر رهبر شجاعمان ایستاده‌ایم و راه را ادامه داده و از تشرهای دشمنان رنگ نمی‌بازیم، هرچه داریم از شهدا و ایثارگران است و از دستاوردهای این راه با خون خود محافظت می‌کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه