اخبار داغ

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر مطرح کرد؛

افتتاح طرح‌های درمانی جنوب شرق با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال

افتتاح طرح‌های درمانی جنوب شرق با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال
کامران کردی گفت: همزمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی چندین طرح عمرانی و خدماتی در حوزه بهداشت و درمان در جنوب سیستان و بلوچستان با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کامران کردی؛ سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر در حاشیه افتتاح و بهره برداری از طرح های دهه فجر در جنوب سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون بیان کرد: مسئله بهداشت و درمان در جنوب سیستان و بلوچستان با توجه به افزایش جمعیت و گستردگی جغرافیایی اهمیت بسیاری دارد و لزوم ارائه خدمات بهتر به مردم ارتقاء و تجهیز زیرساخت های پزشکی است.
 
وی با اشاره به طرح ها و پروژه های درمانی افزود: از مهم ترین این طرح ها افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت باهوکلات، مرکز تسهیلات زایمانی دمپک و بخش پلان به بهره برداری رسید، رونمایی از ۲ خودرو آمبولانس در نوبندیان و پیر سهراب از نوع بنز اسپرینتر، افتتاح پانسیون پزشکان پلان و افتتاح مرکز خدمات جامع سلام کمبل سلیمان در بخش مرکزی چابهار بود.
 
این مقام مسئول با اشاره به افتتاح و بهره برداری از مرکز تسهیلات زایمانی و مسکن پزشکان پلان تصریح کرد: مرکز تسهیلات زایمانی پلان جمعیتی ۱۵ هزار نفری را تحت پوشش دارد که به مناسبت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به بهره برداری رسید.
 
وی ادامه داد: مرکز تسهیلات زایمانی با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد ریال و مسکن پزشکان پلان با اعتبار سه میلیارد ریال مورد بهره برداری قرار گرفت.
 
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر گفت: مرکز تسهیلات زایمانی دمپک با اعتباری بالغ بر هشت میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون ,
,
,
,
,
,
,
,
,

وی افزود: این مرکز تسهیلات زایمانی دمپک جمعیت هفت هزار و ششصد و هشتاد و نه نفری را تحت پوشش قرار می دهد.
 
کردی با اشاره به ادامه طرح های درمانی در جنوب سیستان و بلوچستان، اذعان کرد: عملیات احداث بیمارستان ۶۴ تختخوابی شهرستان قصرقند نیز آغاز شد.
 
وی ادامه داد: کار احداث بیمارستان مذکور با زیربنای هفت هزار متر مربع در سه طبقه و با اعتبار فاز اول بالغ بر ۱۳۰ میلیارد ریال آغاز می شود.
 
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر گفت: این بیمارستان جمعیت ۶۳ هزار و ۶۰۱ نفری شهرستان قصرقند شامل شهر و ۱۶۲ روستا را تحت پوشش قرار می دهد.
 
وی با اشاره به افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت روستایی هیت از توابع شهرستان قصرقندعنوان کرد: این مرکز با زیر بنای ۴۴۴ متر مربع و صرف اعتباری بالغ بر ۲۹۵۰ میلیون ریال احداث و پنج روستا و سه خانه بهداشت و جمعیت چهار هزار و ۶۴۸ نفر را تحت پوشش خدمات بهداشتی و درمانی قرار می دهد.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه