اخبار داغ

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی:

مطالبات به حق مردم باید با تلاش شبانه‌روزی مسئولان محقق شود

مطالبات به حق مردم باید با تلاش شبانه‌روزی مسئولان محقق شود
شهریار حیدری گفت: مشکلاتی که از سوی مردم عنوان می‌شود مطالبات به حقی است که باید با تلاش شبانه روزی مسئولان محقق شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شهریار حیدری در گفتگو با خبرنگار بازی دراز اظهار داشت: در معیت فرماندار سرپلذهاب بازدیدی از روستاهای شهرستان که هنوز بازسازی در آنها تداوم دارد انجام گرفت و مشکلات آنها مورد بررسی قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازی دراز ,

وی افزود: تعریض جاده، ترمیم آسفالت، آب آشامیدنی، کشاورزی و دامداری از مهمترین مشکلاتی بود که در این بازدید از سوی مردم عنوان شد.

,

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی اذعان داشت: موارد و مشکلاتی که از سوی مردم عنوان می شود مطالبات به حقی است که مسئولین باید برای تحقق این مطالبات تلاش کنند.

,

این نماینده مجلس تصریح کرد: ما امیدواریم که در برنامه ریزی سال آینده مشکلات زیرساختی راه، آب و بهداشت و درمان مردم با تلاش شبانه روزی مسئولین مرتفع شود.

,

وی در پایان افزود: بازدید از مناطق مختلف حوزه انتخابیه همچنان تداوم خواهد داشت و از وظایف نظارتی نمایندگی خود برای خدمت هرچه بیشتر و بهتر دستگاههای اجرایی به مردم استفاده خواهد شد تا انشاءالله رضایتمندی مردم را به دنبال داشته باشد.

,

فرماندار سرپل ذهاب در ادامه این بازدید به خبرنگار بازی دراز گفت: بازدیدی امروز در معیت نماینده مردم در مجلس و مسئولین شهرستان از برخی مناطق روستایی انجام گرفت و مشکلات این روستاها از نزدیک بررسی شد.

,

نورالدین فرزادی پور افزود: با توجه به اینکه بودجه سال آینده کشور در دست بررسی می باشد زمان مناسبی برای شناخت اولویت های مهم شهرستان است.

,

وی تصریح کرد: این برنامه ده گردشی فرصتی پیش خواهد آورد تا هم پیشنهادات و برنامه های رافع مشکلات مردم شناسایی شود و هم نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در بودجه سال ۱۴۰۰ حمایت لازم را از برنامه های دولت داشته باشد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه