اخبار داغ

وزیر دفاع:

رژیم صهیونیستی در شرایط بسیار شکننده ای قرار گرفته است/ تحویل ناوشکن دنا و مین شکار صبا در آینده نزدیک به ارتش

رژیم صهیونیستی در شرایط بسیار شکننده ای قرار گرفته است/ تحویل ناوشکن دنا و مین شکار صبا در آینده نزدیک به ارتش
امیر حاتمی وزیر دفاع با اشاره به اینکه امسال اقدامات بزرگی در حوزه تحقیقاتی و تولیدی انجام شده است گفت: ناوشکن دنا و مین شکار صبا در آینده نزدیک تحویل ارتش می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; امیر سرتیپ امیر حاتمی امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: رژیم صهیونیستی در شرایط به شدت شکننده ای قرار دارد بنابراین از روی استیصال و ترس نکاتی را مطرح می‌کند که مورد قبول و توجه هیچ کشوری نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به اینکه حرف‌هایی که این رژیم می‌زند در حد و اندازه خودشان نیست بیان کرد: این رژیم در سرزمین اشغالی بسیار کوچکی بدون عقبه و در حدودی که می‌تواند در نهایت یکسری کارهای ایذایی انجام دهد.

,

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بیان کرد: حرف‌ها و تهدیداتی که این رژیم علیه جمهوری اسلامی مطرح می کند مواردی است که خودشان هم می‌دانند که تناسبی با قدرتشان ندارد.

,

وی به اقتدار جمهوری اسلامی ایران در حوزه دفاعی اشاره و عنوان کرد: جمهوری اسلامی ایران یک کشور قدرتمند، بزرگ و دارای اراده و توان بالایی است.

,

امیر حاتمی بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران در گذشته نیز نشان داده که اگر مورد تهدید قرار بگیرد با قوت و شدت پاسخ می‌دهد بنابراین حرف‌های رژیم غاصب صهیونیستی اهمیت چندانی ندارد.

,

وی با اشاره به برنامه‌های وزارت دفاع در حوزه‌های مختلف و رونمایی از تجهیزات جدید ابراز کرد: امسال هم همانند سال‌های گذشته در حوزه دفاعی مجموعه بزرگی از کارهای تحقیقاتی و تولیدی به نتیجه رسیده است.

,

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بیان کرد: حدود 140 پروژه تحقیقاتی در دست اقدام بوده که برخی از آنها به نتیجه رسیده و برخی‌ از آنها نیز تا آخر سال به نتیجه خواهد رسید و بخشی نیز رونمایی شده است.

,

وی خاطر نشان کرد: در آینده نزدیک اقدامات جدیدی در حوزه نیروی دریایی خواهیم داشت که ناوشکن دنا و مین شکار صبا هر دو به ارتش جمهوری اسلامی ایران ملحق خواهد شد.

,

امیرحاتمی بیان کرد: این دو در مراحل نهایی تست‌های ساحلی و کارخانه ای است که به محض اتمام مراحل تست ها تحویل ارتش خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه