اخبار داغ

تهیه کننده طنز "دیرین دیرین":

اهمیت برندسازی در درآمدزایی محصولات/ برای پیروزی در فضای مجازی باید ابتدا وجود جنگ در این عرصه را قبول کنیم

اهمیت برندسازی در درآمدزایی محصولات/ برای پیروزی در فضای مجازی باید ابتدا وجود جنگ در این عرصه را قبول کنیم
محمد ابوالحسنی با بیان اینکه باید قبول کنیم که جنگ رسانه‌ای وجود دارد، گفت: برای اینکه بتوانیم در حوزه فضای مجازی بر دشمن غلبه کنیم اول باید قبول کنیم که در این عرصه جنگی وجود دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ۸دی، "محمد ابوالحسنی"، تهیه کننده مجموعه برنامه‌های طنز "دیرین دیرین" صبح امروز در آیین افتتاحیه دومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج گیلان در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی رشت با بیان اینکه باید قبول کنیم که جنگ رسانه‌ای وجود دارد اظهار داشت: برای اینکه بتوانیم در حوزه فضای مجازی بر دشمن غلبه کنیم اول باید قبول کنیم که در این عرصه جنگی وجود دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ۸دی,
وی با اشاره به ظرفیت‌های فضای مجازی در توسعه و اشتغال زایی در سطح استان گیلان، افزود: می‌توان بدون پشتوانه دولتی و صدا و سیما محتوا تولید کرد و ما این موضوع را در تولید "دیرین دیرین" و بسیاری از تولیدات دیگر اثبات کردیم.
,
 
,
تهیه کننده مجموعه برنامه‌های طنز دیرین دیرین، گفت: ما در تولید محتوا منتظر اجازه مسئولان نماندیم و اکنون ۳هزار قسمت دیرین دیرین تولید شده است و از وزیر ارشاد هم بابت این مجموعه جایزه گرفته‌ایم.
,
 
,
ابوالحسنی ادامه داد: سهم دیرین دیرین از تبلیغات فضای مجازی کمتر از یک صدم کل تبلیغات موجود در این فضاست اما همین مبلغ، بیش‌تر از بودجه صدا و سیما در حوزه انیمیشن است.
,
 
,
تولید محتوای دیجیتال کسب و کار را توسعه می دهد
, تولید محتوای دیجیتال کسب و کار را توسعه می دهد, تولید محتوای دیجیتال کسب و کار را توسعه می دهد,
 
,
وی تأکید کرد: تلاش کنید برای مردم کار کنید و اگر این کار را انجام دهید و یک برند برای خودتان ایجاد کنید و در این کار استمرار داشته باشید موفق خواهید شد و حتی می‌توانید کسب و کار برای خودتان ایجاد کنید.
,
 
,
تهیه کننده مجموعه برنامه‌های طنز "دیرین دیرین"، ادامه داد: تولید محتوای دیجیتال می‌تواند کسب و کارهای دیگر را توسعه دهد و موجب رشد آن‌ها شده و برای آن‌ها ارزش افزوده ایجاد کند و برای تولیدکننده هم درآمد ایجاد می‌کند.
,
 
,
ابوالحسنی با بیان اینکه برگزاری رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیار ارزشمند است، گفت: این رویداد می‌تواند در تقویت و شناسایی فعالان در این حوزه نقش قابل توجهی داشته باشد.
,
 
,
تهیه کننده مجموعه برنامه‌های طنز "دیرین دیرین" با تأکید بر توجه به استمرار و کیفیت کار، اظهار کرد: تولید کار بیشتر نیازمند همت است و اگر کار به خوبی تولید و نشر شود از بازار بزرگ تبلیغات سهمی خواهید داشت این در حالی است که برای درآمدزایی از محصولات باید به سمت برندسازی محصولات بروید.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه