اخبار داغ

طارمی کاندیدای بهترین لژیونر هفته آسیا شد

طارمی کاندیدای بهترین لژیونر هفته آسیا شد
مهدی طارمی بازیکن ایرانی پورتو، جزو کاندیداهای بهترین بازیکن آسیایی حاضر در فوتبال اروپا قرار گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ درخشش مهدی طارمی با لباس پروتو همچنان در حال تکرار است و بازیکن ایرانی اژدهاها، به مهره اصلی و تأثیرگذار تیم سرجیو کونسیسائو تبدیل شده است و در بیشتر بازی های تیمش، با کسب نمره بالا جزو بهترین های میدان لقب می گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

اما سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا به رسم هر هفته، اقدام به برگزاری یک نظرسنجی برای انتخاب بهترین لژیونر آسیایی حاضر در اروپا کرده است که در این میان، مهدی طارمی نیز جزو یکی از گزینه های کسب عنوان بهترین لژیونر آسیایی است.

,

سایت AFC در این باره نوشته است: ستارگان فوتبال آسیا در هر گوشه اروپا و تقریباً با هر موقعیتی که در زمین بدست می آوردند، مثل همیشه درخشان ظاهر می شوند و عملکردهای منحصر به فردی از خود به نمایش می گذارند.

,

مانا ایوابوچی یک گل برای بانوان آستون ویلا به ثمر رساند، سون هیونگ مین و جئونگ وو یونگ پرچم کره جنوبی را به اهتزاز درآوردند، در حالی که تاکومی مینامینو و مات رایان هر دو اولین بازی های چشمگیر خود را برای باشگاه هایشان در لیگ برتر انجام دادند. به علاوه، مهدی طارمی و سام کر فرم استثنایی خود را مقابل دروازه حریفان ادامه دادند.

,

اما چه کسی از همه بهتر بود؟ تعداد زیادی از مدعیان شایسته در این هفته وجود داشتند. بر اساس عملکردهای 4 تا 10 فوریه، لیست کوتاه زیر را مطالعه کنید و فراموش نکنید که به بازیکنی که شایسته ترین فرد هست رای دهید.»

,

وب سایت AFC در ادامه درخصوص مهدی طارمی نوشته است:

,

مهدی طارمی (پورتو پرتغال - ایران)
90 دقیقه، 6 شوت، 2 دریبل موفق (0-0 در برابر بلننسس)
85 دقیقه، 1 گل ، 1 تأثیرگذاری در گل، 80٪ دقت پاس (2-2 برابر براگا)

,  ,
,
,

حضور مهدی طارمی در یک مسابقه فوتبال در پرتغال و گل نزدن او، به یک پدیده نادر تبدیل شده است. اما طولی نکشید که مهاجم ایرانی با یک والی محکم مقابل براگا، گل نزدن برابر بلننسس را جبران کرد و تعداد گل های خود در این فصل را به عدد 12 رساند. به نظر می رسد گل های بسیار دیگری توسط طارمی در راه است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه