اخبار داغ

فرمانده مرزبانی ناجا در بندرعباس:

پاسگاه های مرزی در دل دریاها راه اندازی می شوند/ برای تامین امنیت خلیج فارس به کشورهای بیگانه نیازی نیست

پاسگاه های مرزی در دل دریاها راه اندازی می شوند/ برای تامین امنیت خلیج فارس به کشورهای بیگانه نیازی نیست
گودرزی گفت: با همکاری سایر نیروهای مسلح اعم از ارتش و سپاه و تعامل با کشورهای همسایه امنیت خلیج فارس را بیش از پیش تامین می کنیم و نیازی به دخالت کشورهای بیگانه نداریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ سردار سرتیپ احمدعلی گودرزی، فرمانده مرزبانی ناجا عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در محل پایگاه دریابانی بندرعباس با اشاره به الحاق شناورهای تندرویی در روزهای اخیر به مرزبانی هرمزگان اظهار کرد: این استان حساسیت ویژه ای دارد و با مجهز سازی پاسگاه ها و افزایش نیروی کارآمد جلوی سوداگران مرگ بیش از پیش گرفته خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

فرمانده مرزبانی ناجا عنوان کرد: هرمزگان، استانی پویا و فعالی در مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر، کالا، اسلحه، مشروبات الکی و….است.

,

گودرزی تصریح کرد: ما از صیادان و مرزنشینان و کسانی که برای تفریح سالم به دریا می آیند حمایت می کنیم و عرصه را برای دشمنان این منطقه تنگ می کنیم.

,

وی افزود: با همکاری سایر نیروهای مسلح اعم از ارتش و سپاه و تعامل با کشورهای همسایه امنیت خلیج فارس را بیش از پیش تامین می کنیم و نیازی به دخالت کشورهای بیگانه نداریم.

,

فرمانده مرزبانی ناجا گفت: جلوی هر گونه عرض اندام و تهدیدات دشمنان را در منطقه خواهیم گرفت.

,

گودرزی با اشاره به افزایش ۱۵۸ درصدی کشف قاچاق مواد مخدر در کشور اذعان کرد: در کشف سوخت  ۱۲ درصد افزایش یافته است.

,

وی با بیان اینکه پاسگاه های مرزی از سواحل به اعماق دریا ها منتقل می شوند، خاطر نشان کرد: دو منطقه مهم در هرمزگان برای استقرار پاسگاه در اعماق دریا شناسایی شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه