اخبار داغ

لیگ برتر هندبال| پیروزی سپاهان، شاملی، مس و زغال سنگ در آغاز دور برگشت

لیگ برتر هندبال| پیروزی سپاهان، شاملی، مس و زغال سنگ در آغاز دور برگشت
در آغاز دور برگشت لیگ برتر هندبال سپاهان، شاملی، مس و زغال سنگ به پیروزی رسیدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در نخستین روز مسابقات دور برگشت از مرحله سوم لیگ برتر هندبال 4 بازی برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
در نخستین بازی امروز سپاهان و پرسپولیس بهبهان به مصاف هم رفتند که در پایان 60 دقیقه این سپاهان بود که موفق شد 32-28 پرسپولیس را شکست دهد. 
,
نیمه اول این دیدار با برتری 16-17 سپاهان به پایان رسید. دو تیم در نیمه اول پایاپای پیش می رفتند اما سپاهان در نیمه دوم توانست اختلاف امتیازی خود را افزایش دهد و 4 گل از پرسپولیس جلو بیفتد.
,
در بازی دوم این گروه فرازبام خائیز دهدشت و نیروی زمینی شهید شاملی کازرون رودروری یکدیگر قرار گرفتند و در پایان نیروی زمینی شاملی توانست فرازبام را با نتیجه 28 بر 26 شکست دهد. 
,
نیمه اول این دیدار با برتری 5 گله شاملی و با نتیجه 16 به 11 تمام شد. فرازبام اما در نیمه دوم به خود آمد و توانست این اختلاف را کاهش دهد ولی در نهایت این شهید شاملی بود که با اختلاف 2 گل برنده این دیدار شد. 
,
این دیدار سه کارت قرمز داشت که سهم تیم شهید شاملی یک کارت و سهم فرازبام دوکارت قرمز بود و مجید پاسایی سرمربی تیم فرازبام به علت اعتراض به داوری از زمین اخراج شد و  از اواخر نیمه اول از روی سکو ها تماشاگر مسابقه بود. 
,
در بازی سوم روز نخست دور برگشت دو تیم مس کرمان و پاس ناجا به مصاف هم رفتند که در پایان مس این بازی را با نتیجه 33 بر 24 برد.
,
نیمه اول این دیدار هم 12-18 با برتری مس به پایان رسید. 
,
نکته مورد توجه این بازی اخراج سیدامیررضا اسماعیلی بازیکن پاس با دریافت سومین تعلیق دو دقیقه ای در نیمه دوم از زمین مسابقه بود.
,
علی رمضانی، سرپرست باشگاه مس کرمان و عزت رزمگر، پیشکسوت کاپیتان اسبق تیم های ملی تماشگران ویژه این دیدار بودند.
,
در آخرین بازی روز نخست دور برگشت دو تیم زغال سنگ طبس و ذوب آهن روردروی یکدیگر قرار گرفتند که در پایان 60 دقیقه نبرد، تیم زغال سنگ طبس موفق شد با نتیجه 27 بر 20 دوب آهن پشت سر بگذارد. زغال سنگ که از همان ابتدا برای برد آمده بود، نیمه اول این دیدار را با نتیجه 15 بر 7 به سود خود به پایان برد.
,
در نیمه دوم این دیدار نیز این تیم طبس بود که توپ و میدان را در اختیار داشت و در نهایت برنده از زمین بازی خارج شد.
,
نکته قابل توجه در این بازی این بود که مرتضی فرزین طلب بازیکن تیم ذوب آهن بعد از سومین تعلیق دو دقیقه ای در دقیقه 23 نیمه دوم با دریافت کارت قرمز اخراج شد.
,
ضمن اینکه دروازه بان طبس نیز با چندین واکنش تماشایی، بارها مانع ورود توپ به دروازه اش شد.
,
محمدجواد ذهتاب مدیر عامل باشگاه زغال سنگ طبس تماشاگر ویژه این دیدار بود.
,
در ادامه این رقابت ها فردا (جمعه) تیم ها استراحت می کنند و از شنبه، 25 بهمن ماه، این مسابقات با برگزاری چهار دیدار از سر گرفته خواهد شد.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه