اخبار داغ

بسکتبال کاپ آسیا| انصراف قطر از میزبانی پنجره سوم/ میزبانی به سوریه می رسد؟

بسکتبال کاپ آسیا| انصراف قطر از میزبانی پنجره سوم/ میزبانی به سوریه می رسد؟
قطر از میزبانی پنجره سوم بسکتبال کاپ آسیا انصراف داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اعلام رسمی کنفدراسیون بسکتبال آسیا، پنجره سوم مسابقات بسکتبال کاپ آسیا با انصراف کشور قطر از میزبانی، لغو شد و زمان و مکان برگزاری این رقابت‌ها نامشخص است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

پنجره سوم مسابقات بسکتبال کاپ آسیا در گروه E قرار بود با حضور تیم‌های ایران، عربستان، قطر و سوریه از ۱۹ تا ۲۱ فوریه به میزبانی کشور قطر برگزار شود. با این حال کشور قطر به دلیل وضع محدودیت‌های کرونایی، از میزبانی این رقابت‌ها انصراف داد.

, E,

طبق اعلام وزارت بهداشت قطر کلیه رقابت‌های ورزشی، از مورخ 17 فوریه تا اطلاع ثانوی در این کشور لغو شده و دلیل این موضوع افزایش موارد ابتلا به نوع حاد و جهش یافته کووید 19 و افزایش شمار مبتلایان در قطر عنوان شده است.

, طبق اعلام وزارت بهداشت قطر کلیه رقابت‌های ورزشی، از مورخ 17 فوریه تا اطلاع ثانوی در این کشور لغو شده و , دلیل این موضوع افزایش موارد ابتلا به نوع حاد و جهش یافته کووید 19 و افزایش شمار مبتلایان در قطر عنوان شده است,

به همین دلیل مسابقات تیم ملی بسکتبال ایران در پنجره سوم انتخابی کاپ آسیا 2021 که قرار بود روزهای اول و سوم اسفند ماه در این کشور برگزار شود، لغو شد.

, به همین دلیل مسابقات تیم ملی بسکتبال ایران در پنجره سوم انتخابی کاپ آسیا 2021 که قرار بود روزهای اول و سوم اسفند ماه در این کشور برگزار شود، لغو شد,

این موضوع صبح امروز رسما به کشورهایی که قرار بود در حباب قطر حاضر باشند، ابلاغ شد.

, این موضوع صبح امروز رسما به کشورهایی که قرار بود در حباب قطر حاضر باشند، ابلاغ شد,

کنفدراسیون بسکتبال آسیا هم با اعلام رسمی این خبر تاکید کرده که زمان و مکان بعدی برگزاری مسابقات را مشخص می‌کند. بنا بر مکاتبه رسمی دفتر منطقه‌ای فیبا آسیا، جزئیات بیشتر در خصوص زمان و مکان جدید پنجره سوم متعاقبا طی دو روز آینده توسط این مرکز اعلام و به فدراسیون‌های ملی ابلاغ خواهد شد.

,

این در حالی است که گفته می شود فدراسیون بسکتبال سوریه بعد از اتمام مراحل بازسازی سالن الفیحا در دمشق، به دنبال گرفتن میزبانی به جای قطر است.

,

انتهای پیام/

,


 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه