اخبار داغ

لیگ برتر والیبال| اوج هیجان در مصاف شهرداری‌ها و فولادسازها/ اسامی داوران و ناظران هفته بیست و هشتم اعلام شد

لیگ برتر والیبال| اوج هیجان در مصاف شهرداری‌ها و فولادسازها/ اسامی داوران و ناظران هفته بیست و هشتم اعلام شد
مصاف شهرداری‌ها و فولادساز‌ها، حساس‌ترین و جذاب‌‌ترین دیدارهای هفته بیست و هشتم است؛ جایی که دو تیم شهرداری گنبد و شهرداری قزوین از یک طرف و سپاهان و فولاد سیرجان از سوی دیگر، برگزارکنندگان بازی‌های جذاب این هفته خواهند بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته بیست‌وهشتم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، فردا (شنبه) با شش دیدار به صورت متمرکز در خانه والیبال و سالن فدراسیون پیگیری می‌شود.

سه هفته باقی مانده دور مقدماتی، هفته‌های حساسی برای چهار تیم شهرداری ورامین، شهرداری گنبد، هورسان رامسر و پیکان خواهد بود. چرا که این تیم‌ها تمام توان خود را به کار خواهند بست تا صاحب یکی از دو سهمیه باقی مانده مرحله پلی‌آف شوند.

در یکی از حساس‌ترین بازی‌های این هفته، شهرداری ورامین میزبان سایپا تهران است. ورامینی‌ها بعد از پیروزی در رالی 5 سته هفته گذشته مقابل شهرداری ارومیه، همچنان در انتظار قطعی کردن حضورشان در مرحله پلی‌آف هستند و برای رسیدن به این هدف، در هفته بیست‌وهشتم حریف سرسختی به نام سایپا را پیش رو دارند. پیروزی در این بازی، اهمیت فراوانی در تعیین سرنوشت شاگردان فیروز تابش‌نژاد خواهد داشت. ورامینی‌ها در حال حاضر با 12 امتیاز و 35 برد، در رده هفتم جدول ایستاده‌اند و شاگردان ناصر شهنازی هم با 16 برد و 51 امتیاز و کسب جایگاه ششم، به دنبال ارتقای رتبه هستند. ضمن این که دیدار رفت دو تیم در هفته هفتم با نتیجه 3 بر یک به سود سایپا پایان یافته بود.

جدال شهرداری‌های لیگ برتر هم یکی از دیدارهای اثرگذار برای تعیین تکلیف سهمیه‌های باقی‌مانده پلی‌آف خواهد بود. دو تیم شهرداری گنبد و شهرداری قزوین درحالی به مصاف هم می‌روند که‌ شاگردان عظیم جزیده در هفته بیست‌و هفتم برد ارزشمندی مقابل هورسان رامسر کسب کردند تا در مقایسه با سایر رقبا، امید بیش‌تری برای صعود به مرحله پلی‌آف داشته باشند. پیروزی گنبدی‌ها در هفته بیست‌وهشتم، خیز بلندی برای کسب سهمیه پلی‌آف محسوب می‌شود. البته به شرطی که موفق شوند این هفته، شهرداری قزوین تیم دوازدهم جدول را شکست دهند. دو تیم پیش‌تر در هفته چهاردهم دور رفت هم به مصاف یکدیگر رفته بودند؛ دیداری که با نتیجه 3 بر یک به سود قزوینی‌ها تمام شده بود. گفتنی است شهرداری گنبد در حال حاضر با 10 برد و 32 امتیاز، تیم هشتم جدول رده‌بندی دور مقدماتی است.

هورسان رامسر، سومین تیم مدعی حضور در پلی‌آف، این هفته در خانه والیبال میهمان شهداب یزد است. شاگردان عارف باقرزاده بعد از باخت مقابل شهرداری گنبد در هفته گذشته، حالا کار سختی برای جبران دارند. به‌خصوص این که حریف هفته بیست‌وهشتم آن‌ها، شهداب یزد است که از زمره تیم‌های سرسخت و مدعی لیگ امسال به حساب می‌آید. از یک طرف شاگردان باقرزاده به دنبال پیروزی و جبران شکست هفته دوازدهم (با نتیجه 3 بر صفر) و نزدیک شدن به سهمیه پلی‌آف هستند و از سوی دیگر، یزدی‌ها به دنبال فاصله گرفتن از رتبه چهارمی هستند.
پیکان هم بعد از استراحت در هفته بیست‌وهفتم، به دنبال تعقیب رقباست تا بلکه با پیروزی مقابل خاتم اردکان، از کورس رقابت برای کسب سهمیه حضور در جمع 8 تیم برتر لیگ، جا نماند.

اما جذاب‌ترین بازی هفته بیست‌و‌هشتم، به میزبانی سالن فدراسیون والیبال برگزار می‌شود؛ جایی که نبرد فولادسازهای لیگ برتر شکل خواهد گرفت. دو تیم سپاهان و فولاد سیرجان در شرایطی مقابل هم صف‌آرایی می‌کنند که شاگردان رحمان محمدی‌راد صدرنشین جدول هستند و سیرجانی‌ها با هدایت محمدرضا تندروان در یک پله پایین‌تر آن‌ها را تعقیب می‌کنند. البته با توجه به کسب 21 برد و 62 امتیاز توسط سپاهان، این تیم در صورت شکست در بازی فردا، همچنان جایگاهش در صدر جدول حفظ خواهد شد اما با این حال، به نظر می‌رسد شاگردان محمدی‌راد این هفته به دنبال جبران شکست هفته یازدهم دور رفت (با نتیجه 3 بر صفر) برابر حریف سیرجانی باشند.

هرچند که برد فولاد سیرجان در این هفته تاثیری در صدرنشین شدن این تیم ندارد، اما در تقابل غیرمستقیم این تیم با شهرداری ارومیه برای حفظ جایگاه دومی‌، نتیجه مصاف با سیرجانی‌ها بسیار موثر است؛ چرا که شاگردان پیمان اکبری در تیم شهرداری ارومیه با 54 امتیاز در رتبه سوم جدول هستند و تنها یک غفلت از سوی سیرجانی‌های 55 امتیازی، منجر به تغییر جایگاه این دو تیم در جدول رده‌بندی خواهد شد. البته شهرداری ارومیه برای رسیدن به این مهم، ابتدا باید حریف سرسختی چون لبنیات هراز با هدایت بهروز عطایی را از پیش رو بردارد.
 

برنامه کامل و اسامی داوران و ناظران هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر به قرار زیر است:

شنبه 25 بهمن
ساعت 11، خانه والیبال
شهرداری ارومیه – لبنیات هراز
داور اول: مرتضی اکرمی، داور دوم: امید فولادی‌وندا، ناظر فنی: یونس حسن‌زاده و ناظر داوری: امیر صداقت

ساعت 11، سالن فدراسیون
سپاهان – فولاد سیرجان
داور اول: محمد شاهمیری، داور دوم: اسماعیل رزقی، ناظر فنی: مسعود قاری و ناظر داوری: محسن ترابی

ساعت 14، خانه والیبال
شهداب یزد – هورسان رامسر
داور اول: مهدی نویدی، داور دوم: احمد سرمست، ناظر فنی: امین برق‌لشگری و ناظر داوری: مسعود یزدان‌پناه

ساعت 14، سالن فدراسیون
شهرداری ورامین – سایپا
داور اول: وحید پورکاشیان، داور دوم: میثم پارسه، ناظر فنی: محمدحسن خوشدل و ناظر داوری: علی یاوری

ساعت 17، خانه والیبال
خاتم اردکان – پیکان
داور اول: کیوان عابد‌زاده، داور دوم: محمد آقایی، ناظر فنی: خلیل یگانه‌مجد و ناظر داوری: اسماعیل صباغ

ساعت 17، سالن فدراسیون
شهرداری گنبد – شهرداری قزوین
داور اول: محمد عشق‌دوست، داور دوم: علی‌اکبر پاکدلان، ناظر فنی: مسعود قاری و ناظر داوری: علی‌اصغر حاج‌کاظمی
انتهای پیام/

 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, شهرداری ارومیه – لبنیات هراز,
,
,
,
, سپاهان – فولاد سیرجان,
,
,
,
, شهداب یزد – هورسان رامسر,
,
,
,
, شهرداری ورامین – سایپا,
,
,
,
, خاتم اردکان – پیکان,
,
,
,
, شهرداری گنبد – شهرداری قزوین,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه