اخبار داغ

احتمال اضافه شدن کامپوند به المپیک را خیلی ضعیف می‌بینم

شعبانی بهار: در المپیک خبرهای خوبی از تیر و کمان خواهید شنید/ راه‌های مسدود زیادی را با حضور نعمتی باز کردیم

شعبانی بهار: در المپیک خبرهای خوبی از تیر و کمان خواهید شنید/ راه‌های مسدود زیادی را با حضور نعمتی باز کردیم
رئیس فدراسیون تیر و کمان گفت‌: با شرایط فعلی در المپیک توکیو خبرهای خوبی از تیراندازی با کمان خواهید شنید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غلامرضا شعبانی‌بهار در مورد سهمیه‌های رشته تیراندازی با کمان در المپیک اظهار داشت: ما در رشته ریکرو یک سهمیه توسط میلاد وزیری گرفتیم و در بخش تیمی زنان و مردان هم همچنان شانس کسب سهمیه داریم که مسابقاتش سال آینده برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد: فروردین ماه اردوی مشترکی را با ترکیه داریم و تیم ریکرومان به آنجام می‌رود چند مسابقه هم برگزار خواهد کرد اردیبهشت ماه راهی تایلند می‌شویم و پسی از آن مسابقات قهرمانی جهان را درچین خواهیم داشت بلافاصله مسابقات کسب سهمیه در فرانسه برگزار می‌شود و بعد از آن هم رقابت‌های المپیک را پیش رو داریم.

,

وی در مورد اینکه زهرا نعمتی به عنوان یک قهرمان پیشانی رشته تیراندازی با کمان است گفت: از حضور نعمتی خوشحال هستیم چون راه‌های مسدود زیادی را با حضور او باز کردیم. او ویژگی‌ شخصیتی خاصی هم دارد و نگاهش تنها به خود نیست و به پیشرفت تیر و کمان فکر می‌کند.

,

رئیس فدارسیون تیراندازی با کمان در مورد اینکه آیا از شرایط بودجه‌تان راضی هستید یا خیر، گفت: بودجه‌مان نسبتا مناسب است در حالی که امسال اعزامی نداشتیم. همه تخفیف‌ها را دریافت کردیم. ما از 15 شهریور اردوهای خود را آغاز کردیم و نخستین مسابقه بین‌المللی‌مان هم اول اسفند در دوبی آغاز می‌شود که نعمتی تنها نماینده کشورمان است و الان هم مشکلی در مورد بودجه نداشته‌ایم.

,

شعبانی‌بهار در مورد اینکه رشته کامپوند به المپیک اضافه می‌شود یا خیر، گفت: با توجه به اینکه رئیس فدراسیون جهانی تیر و کمان نایب رئیس IOC است، به همین دلیل در لابی کردن چیزی کم نداریم اما من احتمال اضافه شدن این رشته را خیلی ضعیف می‌بینم مگر اینکه کشور میزبان چنین درخواستی داشته باشد همانطور که دیدید که ژاپنی‌ها کاراته را به المپیک اضافه کردند.

, IOC,

وی با اشاره به اینکه ما در بخش زیرساخت‌ها عملکرد خوبی داشتیم، گفت: هفته آینده خوابگاه مجهز و مدرنی را برای ورزشکاران تیر و کمان افتتاح می‌کنیم. داشتن خوابگاه یکی از آرمان‌های این رشته بوده است چون در گذشته نمی‌توانستیم اردو تشکیل دهیم و باید به شهرستان‌ها می‌رفتیم. این خوابگاه در شأن جمهوری اسلامی است. الان شرایط طوری شده که بچه‌ها نمی‌توانند از تهران بیرون بروند چون امکانات خوبی فراهم شده است. 4 میلیارد برای آن هزینه کردیم که همه آن را وزارت ورزش داده و از سوی دیگر کمیته ملی المپیک هم بودجه 12 ماهه ما را زودتر از موعد مقرر پرداخت کرده است. قطعا با این شرایط خبرهای خوبی از تیراندازی با کمان خواهید شنید.

,

رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان در مورد اینکه چند وقت یکبار باید کمان‌ها عوض شوند گفت:‌ کمان تا زمانی که نشکند، مشکلی ندارد و بیشتر تعویض‌ها روی تیرها است. تمام تجهیزات ما وارداتی است اما این اجازه را داریم که وسایل را از بیرون بخریم. در بخش سایت نیز ما در اکثر استان‌ها سایت اختصاصی داریم و 10، 15 مورد را فقط همین امسال افتتاح کردیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه