اخبار داغ

پیش‌بینی طلای۱۹۰۰ دلاری در سال ۲۰۲۱

پیش‌بینی طلای۱۹۰۰ دلاری در سال ۲۰۲۱
به دنبال تقویت ارزش دلار و در حالی که با تقویت احتمال احیای تقاضا برای خرید خودرو قیمت پلاتین در مسیر بیشترین رشد هفتگی از مارس ۲۰۲۰ قرار گرفت، قیمت طلا روز جمعه شاهد کاهش بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از رویترز، به دنبال تقویت ارزش دلار و در حالی که با تقویت احتمال احیای تقاضا برای خرید خودرو قیمت پلاتین در مسیر بیشترین رشد هفتگی از مارس ۲۰۲۰ قرار گرفت، قیمت طلا روز جمعه شاهد کاهش بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
بر اساس این گزارش، قیمت هر اونس طلا در پایان معاملات روز جمعه با ۰.۰۷ درصد کاهش به ۱۸۲۴ دلار و ۲۳ سنت رسید. قیمت فلز زرد در پایان معاملات آتی دیروز برای تحویل در ماه آوریل نیز با ۰.۲۰ درصد کاهش به ۱۸۲۳ دلار و ۲۰ سنت رسید.
,
 
,
ارزش دلار دیروز شاهد افزایش حدودا ۰.۱ درصدی بود اما در مسیر ثبت بزرگترین کاهش هفتگی طی ۸ هفته اخیر باقی ماند.
,
 
,
سوکی کوپر تحلیلگر بانک استاندارد چارترد در این باره گفت، چشم انداز بلندمدت قیمت طلا همچنان افزایشی است زیرا «با توجه به انتظار کاهش ارزش دلار و باقی ماندن نرخ بهره در نزدیکی صفر، طلا احتمالا روند افزایشی خود را تداوم خواهد بخشید.»
,
 
,
وی افزود: «تمرکز بازار همچنان بر روی زمان و رقم بسته محرک مالی دولت آمریکا، انتطارات تورمی و پیشرفت روند توزیع واکسن کروناست.»
,
 
,
امیدواری نسبت به تصویب بسته محرک مالی ۱.۹ تریلیون دلاری همچنین سبب شد تا قیمت طلا اولین رشد هفتگی در ۳ هفته اخیر را به ثبت برساند.
,
 
,
جیمز استیل تحلیلگر اچ اس بی سی در این باره گفت: «هرچند بسته محرک مالی دولت آمریکا تاثیری افزایشی بر بازار طلا دارد، اما این عامل جدیدی نیست و بازار در حال حاضر واکنش چندانی به آن نشان نمی دهد.» وی افزود، قیمت متوسط طلا احتمالا در سال جاری میلادی ۱۹۰۰ دلار خواهد بود.
,
 
,
در همین حال قیمت فلز پلاتین پس از جهش به رقم ۱۲۶۸ دلار و ۸۸ سنت در روز پنجشنبه، دیروز هم یک درصد افزایش به ۱۲۴۷ دلار و ۲۸ سنت رسید و در مسیر افزایش هفتگی بیش از ۱۰ درصدی قرار گرفت.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه