اخبار داغ

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس عنوان کرد؛

مشکلات اقتصادی علت نارضایتی‌های اخیر مردم از مسؤولان

مشکلات اقتصادی علت نارضایتی‌های اخیر مردم از مسؤولان
نماینده مردم شاهین دژ و تکاب در مجلس گفت: علت اصلی هتاکی و نارضایتی مردم از مسؤولان به دلیل نارضایتی آنها از وضعیت اقتصادی و معیشت شان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن همتی در گفت و گو با اروم نیوز، اظهار داشت: مردم از بابت معیشت و اقتصاد در تنگنا هستند و راه حل این مشکل خدمت درست مسئولان به مردم و سروسامان دادن به اقتصاد کشور است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز،,

وی ادامه داد: باید همه مردم و همه مسئولین در هر سمتی که هستند، از توهین و هتاکی پرهیز کنند و طبق فرموده مقام معظم رهبری نباید فضای هتاکی و توهین در کشور ترویج یابد و در برخورد با هتاکان نباید گزینشی رفتار شود.

,

نماینده مردم شاهین دژ و تکاب و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: این مسئله غیرقابل انکاری است که قشر متوسط به پایین در جامعه دچار مشکلات اقتصادی هستند، اگر چه راه بیان نارضایتی از وضعیت موجود هتاکی و توهین نیست.

,

همتی اضافه کرد: اما در جامعه افراد متفاوتی وجود دارند و آستانه تحمل افراد باهم متفاوت است و بنابراین باید به وضع موجود سامان ببخشیم تا مردم باورشان شود مسئولین در این مملکت برای آن ها تلاش و خدمت می کنند.

,

وی اظهار کرد: راه برون رفت از مشکلات اقتصادی، نگاه به داخل و توانمندی‌های داخلی است.

,

وی تاکید کرد: هیچ بیگانه‌ای به ما نگاه نمی‌کند، اینکه بگوییم مذاکره مشکلات را حل می کند، حرف ناصوابی است.

,

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بین کرد: مسوولان چندین سال قبل مذاکراتی کردند که در نتیجه آن، نه تنها اقتصاد بهتر نشد، بلکه به مراتب بدتر هم شد.

,

همتی اضافه‌ کرد: طبق فرموده مقام معظم رهبری ما باید در زمینه های مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و سایر بخش‌ها قوی شویم و این امر جز با تلاش و نگاه به توانمندی‌ها و ظرفیت‌های داخلی محقق نمی‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه