اخبار داغ

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد:

آتش سوزی در بازارچه مهاباد ۴ مجروح برجای گذاشت

آتش سوزی در بازارچه مهاباد ۴ مجروح برجای گذاشت
احمدی گفت: در جریان حادثه آتش سوزی در بازارچه این شهرستان چهار نفر مجروح شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، رحمان احمدی در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به وقوع آتش سوزی در بازارچه مهاباد در بامداد روز شنبه، اظهار داشت:با تلاش مستمر نیروهای آتش نشانی این حادثه پس از سه ساعت مهار و پس از آن عملیات لکه‌گیری نیز انجام شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد با بیان اینکه در جریان حادثه آتش سوزی در بازارچه این شهرستان چهار نفر مجروح شدند، گفت: ۲ نفر از مجروحان حادثه از ماموران آتش نشانی بوده و حال عمومی مجروحان این حادثه رضایت بخش است.

,

وی افزود: به دلیل وسعت آتش سوزی در این بازارچه از نیروهای آتش نشانی شهرستان نقده، ارتش و مجتمع پتروشیمی مهاباد نیز برای اطفای حریق درخواست کمک گرفته و با ۱۳ دستگاه خودرو آتش نشانی این حریق مهار شد.

,

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد با اشاره به اینکه هنوز علت این آتش سوزی مشخص نشده است، تصریح کرد: در این حادثه حدود ۵۰ باب مغازه راسته قدیم این بازارچه که به طور عمده شامل مغازه های لوازم خانگی، پوشاک، مواد آرایشی و بهداشتی و چینی آلات بود، در آتش سوخت و طبق بررسی ها میزان خسارت بیش از ۵۰۰ میلیارد ریال برآورد می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه