اخبار داغ

امام جمعه فردوس:

وضعیت نامناسب معیشتی و کوتاهی‌های دولت؛ عامل عصبانیت مردم از رئیس‌جمهور

وضعیت نامناسب معیشتی و کوتاهی‌های دولت؛ عامل عصبانیت مردم از رئیس‌جمهور
حجت‌الاسلام بابایی با بیان این‌که‌ توهین به رئیس‌جمهور را تأیید نمی‌کنیم، گفت: وضعیت معیشت مردم، برجام نافرجام و آن همه مرارتی که مردم ایران تحمل کردند اما باز مسئولان حرف از مذاکره زدند همه دلایلی است که باعث عصبانیت مردم شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام و المسلمین محمدرضا بابایی امام جمعه فردوس در گفت‌وگو با خاورستان، در مورد درخواست دولت روحانی برای برخورد قاطع با مردمی که علیه وی شعار می‌دادند، اظهار کرد: قبل از هر چیزی تشکر می‌کنیم از مردم خراسان‌جنوبی به دلیل خلق حماسه در مراسم راهپیمایی 22 بهمن امسال که به صورت متفاوت و با رژه خودرویی و موتوری انجام شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

وی با اشاره به برخی از اتفاقاتی که در گوشه و کنار کشور افتاده، افزود: این اتفاقات قابل قبول نیست چراکه مقام معظم رهبری فرمودند نباید به فردی توهین شود و از این جهت باید از این گونه اتفاقات جلوگیری کرد.

,

امام جمعه فردوس بیان کرد: در طرف مقابل رئیس جمهور نیز باید به فکر بیفتد که چه شده مردم علیه او شعار می‌دهند؟ این اقدام نیاز به بررسی دارد.

,

حجت‌الاسلام بابایی با بیان این‌که‌ این توهین را تأیید نمی‌کنیم، عنوان کرد: معتقد هستیم اتفاقاتی که در کشور به وجود می‌آید پیش‌زمینه‌ای دارد. وضعیت معیشت مردم، برجام نافرجام، آن همه مرارتی که مردم ایران تحمل کردند اما باز مسئولان حرف از مذاکره زدند و ... همه دلایلی است که باعث عصبانیت مردم شده است. اما ملت ایران راضی به هتاکی و توهین به افراد نیستند. رئیس جمهور نیز باید به فکر بیفتد که در این چند ماه باقی‌مانده، کاری بکند که وضعیت معیشت مردم، نابسامانی‌های بازار و نبود نظارت که وضعیت را برای مردم بسیار تلخ و ناخوشایند کرده، بهبود پیدا کند و باعث رضایت مردم شود.

,

روحانی، منتقدان را به دادگاه می‌کشاند

, روحانی، منتقدان را به دادگاه می‌کشاند, روحانی، منتقدان را به دادگاه می‌کشاند,

وی اظهار کرد: آقای روحانی علی‌رغم این‌که ادعا می‌کند فردی انتقادپذیر است اما منتقدین را به دادگاه می‌کشاند.

,

امام جمعه فردوس خاطرنشان کرد: در این خصوص می‌توان به انتقاد آقای عباسی از رئیس جمهور و احضار وی به دادگاه و سایر منتقدین اشاره کرد. قطعا رئیس جمهور انتقاد را برنمی‌تابد چراکه اگر این گونه بود نباید وضعیت کشور به گونه‌ای باشد که مردم عصبانی شده و توهین کنند.

,

حجت‌الاسلام بابایی تصریح کرد: مملکت در دست دولت است و دولت نیز کوتاهی‌های فراوانی کرده و باید جبران کند.

,

وی با بیان این‌که با مردم نمی‌توان درافتاد، افزود: جمعیتی علیه رئیس جمهور شعار دارند؛ اکنون اگر مشخص شود که فردی پشت این قضیه بوده و دستور این کار را داده می‌توان با او برخورد کرد اما وقتی مردم از شرایط جامعه عصبانی هستند و به جای گفتن مرگ بر آمریکا، مرگ بر روحانی گفتند که نمی‌توان کاری کرد. از چند نفر می‌توانند شکایت و آن‌ها را زندانی کنند؟ مگر سرنخی پیداکنند که جریانی پشت‌پرده بود و دستوری صادر شده که در این صورت می‌توان با دستوردهنده برخورد کرد اما با مردم نمی‌توان برخورد کرد.

,

امام جمعه فردوس در مورد بهترین راه برای جلوگیری از تکرار شعار مردم علیه یک مسئول، گفت: از مردم درخواست می‌شود این چند ماه باقی‌مانده از عمر دولت را صبر و تحمل کنند. این چند ماه نیز خواهد گذشت.

,

در انتخابات اشتباه نکنیم

, در انتخابات اشتباه نکنیم, در انتخابات اشتباه نکنیم,

حجت‌الاسلام بابایی تأکید کرد: از مردم درخواست می‌شود در انتخاب اشتباه نکنند. نوبت بعد به یک فرد جوان حزب‌اللهی انقلابی که مقام معظم رهبری توصیه کردند رای بدهند تا این مشکلات برطرف شود.

,

وی خاطرنشان کرد: ایران در جریان حدود هشت سال اخیر از نظر علمی، معیشت و زندگی، نظارت و ... خیلی عقب افتاده است. ان‌شاءالله در انتخابات بعدی ریاست جمهوری، مردم رئیس جمهور بهتر و مناسبتری را انتخاب کنند تا مشکلات حل شود.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه