اخبار داغ

مدیر روابط عمومی بیمارستان خلیج فارس خبر داد؛

بهره‌برداری از بیمارستان شهدای هسته‌ای تا سه هفته‌ دیگر

بهره‌برداری از بیمارستان شهدای هسته‌ای تا سه هفته‌ دیگر
حسینی گفت: بیمارستان شهدای هسته‌ای بعد از بهره‌برداری به بیماران کرونایی اختصاص خواهد یافت و کلیه‌ بیماران کرونایی به این بیمارستان منتقل خواهند شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هفته گذشته بیمارستان ۱۱۰ تخت‌خوابی شهدای هسته‌ای با حضور معاون وزیر بهداشت افتتاح شد. مدیر روابط عمومی بیمارستان خلیج فارس بهداشت در گفت‌وگو با خبرنگار سپاس به جزییات بهره‌برداری از این بیمارستان پرداخت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

حسینی مدیر روابط عمومی بیمارستان خلیج فارس بوشهر گفت: این بیمارستان در تاریخ ۲۳ بهمن‌ماه با حضور معاون وزیر بهداشت افتتاح شد و قرار است طی هفته‌های آینده مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

,

مدیر روابط عمومی بیمارستان خلیج فارس افزود: دلیل اینکه این بیمارستان با سه هفته تاخیر مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد این است که برخی از دستگا‌ه‌های نصب شده در این بیمارستان دارای گارانتی می‌باشند و برای تایید گارانتی نیاز به حضور نمایندگان شرکت‌های سازنده‌ دستگاه می‌باشد که این خود آغاز بهره‌برداری بیمارستان را با تاخیر مواجه می‌کند.

,

وی اشاره کرد: این بیمارستان زیرمجموعه بیمارستان خلیج فارس می‌باشد و ریاست بیمارستان خلیج فارس مسئولیت ادار‌ه این بیمارستان را نیز بر عهده خواهد داشت.

,

حسینی بیان کرد: بیمارستان شهدای هسته‌ای مجهز به اورژانس حوادث پرتویی می‌باشد که این بخش آن را از بیمارستان خلیج فارس متمایز می‌کند. این بیمارستان دارای بخش‌هایی از جمله جراحی، داخلی، اورژانس، کودکان و غیره می‌باشد.

,

مدیر روابط عمومی بیمارستان خلیج فارس اذعان کرد: این بیمارستان بعد از راه‌اندازی به بیماران کرونایی اختصاص خواهد یافت و کلیه بیماران کرونایی به این بیمارستان منتقل می شوند. بیمارستان شهدای خلیج فارس نیز به شرایط یک بیمارستان عادی برای خدمات دهی به سایر بیماران تغییر وضعیت خواهد داد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه