اخبار داغ

امام جمعه سرایان:

رئیس جمهور آغازکننده توهین‌ بود/ طبق عدالت، ابتدا به توهین‌های مسئولان رسیدگی شود

رئیس جمهور آغازکننده توهین‌ بود/ طبق عدالت، ابتدا به توهین‌های مسئولان رسیدگی شود
حجت‌الاسلام سنجری گفت: اهانت به منتقدان ابتدا از صحبت‌های رئیس جمهور و بیان جملاتی شبیه بی‌سواد، بی‌شناسنامه، بروید به جهنم، منقل و ... شروع شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام و المسلمین علی‌اکبر سنجری امام جمعه سرایان در خصوص شعار برخی از مردم علیه رئیس‌جمهور، در گفت‌وگو با خاورستان، اظهار کرد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری اهانت به رئیس جمهور یا هر مسئول دیگری خوب نیست و قطعا باید جلوی اهانت افراد گرفته شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،, خاورستان،, خاورستان،,

وی افزود: درست است که اهانت اشکال دارد، اما باید ببینیم چه چیزی باعث اهانت می‌شود و این موضوع باید ریشه‌یابی و  چاره‌جویی شود.

,

امام جمعه سرایان با بیان این‌که برخی افراد، وعده‌های عمل‌نشده، سخنان رئیس جمهور در تحقق وعده‌هایش و همچنین توهین‌های آقای روحانی به منتقدان را عامل گسترش بدگویی و توهین در بین سایر افراد می‌دانند، گفت: اهانت به منتقدان ابتدا از صحبت‌های رئیس جمهور و بیان جملاتی شبیه بی‌سواد، بی‌شناسنامه، بروید به جهنم، منقل و ... شروع شده است.

,

حجت‌الاسلام سنجری تأکید کرد: اکنون که قرار است به توهین‌ها رسیدگی شود، عدالت در رسیدگی نیز مورد انتظار است. در این خصوص با توجه به این‌که توهین‌های مسئولان زودتر اتفاق افتاده، پس باید زودتر هم رسیدگی شود.

,

وی تصریح کرد: بهترین راه برای جلوگیری از این‌گونه اتفاقات؛ برخورد قانونی با این افراد، بررسی چرایی این موارد از طرف مردم، جلوگیری از وعده‌های پوچ و توخالی مسئولان به مردم، ارائه مسئولی که در برخورد با منتقدان خود الگوی دیگران باشد، تحقق وعده‌های مسئولان و ... است.

,

امام جمعه سرایان گفت: نکته مهم و اساسی در این خصوص این است که مسئولان باید کمی آستانه صبر و تحمل خود را بالا ببرند.

,

حجت‌الاسلام سنجری با اشاره به این‌که بسیاری از مشکلاتی که اکنون برای مردم به وجود آمده ناشی از بی‌کفایتی و نگاه خاص مسئولان به اوضاع کشور است، افزود: اگر افراد جامعه ببینند که مسئولان در کنار آن‌ها زحمت می‌کشند، اما زحمات آن‌ها به نتیجه نرسیده است، نه‌تنها هتک حرمت نمی‌کنند بلکه مسئولان را تحسین هم می‌کنند.

,

وی ادامه داد: مردم اگر ببینند مسئولان کم‌ترین علاقه‌ای به حل مشکلات نشان نمی‌دهند، به زعم خود تصمیم دیگری می‌گیرند که ممکن است با قواعد عمومی حاکم بر جامعه سازگاری نداشته باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه