اخبار داغ

استاندار یزد پیشنهاد داد؛

ایجاد ستاد تنظیم بازار منطقه ای برای هماهنگی قیمت گذاری میان استانهای همجوار

ایجاد ستاد تنظیم بازار منطقه ای برای هماهنگی قیمت گذاری میان استانهای همجوار
استاندار یزد گفت: پیشنهاد تشکیل ستاد تنظیم بازار منطقه ای را برای ایجاد هماهنگی استانهای همجوار در زمینه قیمت گذاری اقلام مورد نیاز داده ایم که درصورت تصویب ، بسیاری از مشکلات قیمت گذاری برطرف خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزد رسا، محمد علی طالبی بعدازظهر امروز در جلسه کارگروه ستاد تنظیم بازار یزد با توجه به قیمت گذاری بالاتر از نرخ مصوب کشوردر برخی از اقلام مانند تخم مرغ توسط استانهای همجوار اظهار داشت: در تمامی جلسات تنظیم بازار استان در رابطه با تعیین قیمت تمامی اجناس با استانهای همجوار هماهنگی انجام میدهیم که قیمت بالاتری از آنها را اعلام نکنیم اما متاسفانه این موضوع توسط برخی از استانهای همجوار رعایت نمی شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزد رسا,

وی ادامه داد: برای حل این مشکل، بارها پیشنهاد تشکیل ستاد تنظیم بازار منطقه ای با استانهای همجوار را به ستاد تنظیم بازار کشور اعلام کرده ایم اما تا این لحظه نتیجه ای نداشته است.

,

استاندار یزد با بیان اینکه در زمینه تخم مرغ ، قیمت مصوب بعضی از استانهای همجوار بالاتر از قیمت مصوب 16هزار و   500تومان استان یزد می باشد اظهار داشت: این موضوع باعث شده تخم مرغ تولیدی استان یزد از این استان خارج و به استانهای همجوار صادر شود که این موضوع مشکلاتی را برای بازار داخل استان یزد ایجاد می کند.

,

طالبی با اشاره به اینکه استان یزد با کمبود انبار مخصوص ذخیره دام روبه رو است تصریح کرد: دراین رابطه جلساتی در سطح تهران و هم استان تشکیل شده ونتایج خوبی داشته و انشاالله به زودی این مشکل شرکت پشتیبانی دام استان نیز برطرف خواهد شد.

,

وی در ادامه جلسه ستاد تنظیم بازار استان یزد در رابطه با تامین نهاده های دامی نیز اظهار داشت: طبق صحبت های مسئولین وزارت جهاد کشاورزی ، نهاده های دامی به اندازه مورد نیاز وارد کشور شده وتمامی تولید کنندگان میتوانند نهاده مورد نیاز خود را دریافت نمایند ، با این شرایط اگر مشکلی در زمینه تامین یا کم فروشی نهاده های دامی وجود دارد باید نهادهای نظارتی ورود کرده و با متخلفین به شدت برخورد شود.

,

استاندار یزد یکی دیگر از دغدغه های مسئولین استان را تامین روغن مورد نیاز قنادی ها و واحدهای صنفی استان برای شب عید نوروز مطرح و تصریح کرد: این مشکل طبق وعده مسئولین وزارت صمت خوشبختانه مرتفع شده وروغن مورد نیاز واحدهای صنفی استان با قیمت مصوب به زودی تامین خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه